خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برگزاری مسابقه قرآن، عترت و نماز برای 1500 نفر از دانش آموزان برگزیده در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۰۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

 

به گزارش روابط عمومی منطقه 20 شهرداری تهران ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: به  منظور نهادینه شدن فعاليت‌هاي مذهبی و ارزشی در مدارس، مسابقه قرآن، عترت و نماز با حضور 1500 نفر از برگزیدگان قرآنی در حال برگزاری است.

مسلمی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری منطقه 20 در مدارس و ویژه دانش آموزان اجرا می شود، افزود: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرری در مدرسه شاهد لاله ها ی منطقه 20 اجرا می شود.

وی با اشاره بر اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و فوق برنامه ای برای دانش آموزان شرکت کننده در نظر گرفته شده است ، اظهار داشت : برپایی غرفه های فرهنگی ، آموزشی در زمینه های  اوریگامی، نسیم بهشت، مصباح الهدی با محوریت دل نوشته ای به امام رضا (ع) و حضرت عبدالعظیم (ع) ، آیه های زندگی با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ورزشی، آسمان آبی زمین پاک و تفکیک پسماند از دیگر برنامه های جانبی مسابقه قرآنی است.

بر اساس این گزارش ، مسابقه قرآن ،عترت و نماز در مدرسه شاهد لاله ها واقع در ناحیه 4 منطقه 20 ویژه 1500 نفر از دانش آموزان، برگزار شد.

ارسال نظرات