شاگردان قربانی که پس از 5 تساوی پی در پی طی هفته های گذشته امید داشتند در حضور هوادارن و زیر بارش سنگین برف جشن صعود به مرحله دوم لیگ را بگیرند در نهایت و برای ششمین بازی پیاپی به تساوی دست یافتندرسیدند.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۷۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته ماقبل پایانی تیم سردار بوکان در خانه از هف سمنان میزبانی کرد.

در هفته بیستم یکم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور روز سه شنبه (26 بمن ماه) تیم سردار بوکان با حضور بیش از 10 هزار هوادار پرشورش در ورزشگاه خاتم النبیا این شهرستان میزبان مهم ترین رقیب خود برای صعود یعنی هف سمنان بود.

شاگردان قربانی که پس از 5 تساوی پی در پی طی هفته های گذشته امید داشتند در حضور هوادارن و زیر بارش سنگین برف جشن صعود به مرحله دوم لیگ را بگیرند در نهایت و برای ششمین بازی پیاپی به تساوی دست یافتند.

در این دیدار حساس تیم هف سمنان در دقایق اول بازی توسط وحید امانی موفق به فتح دروازه تیم میزبان شد تا سرداری ها خطر عدم صعود به دور دوم را به خوبی احساس کنند.

شاگردان قربانی با طراحی حملات گسترده در نهایت توسط امیر عباسی به گل تساوی دست یافتند تا ششمین تساوی سرداری ها نیز رقم بخورد.

هم اکنون در جدول این رقابت ها شهرداری همدان با 42 و شهرداری تبریز با کسب 36 امتیاز صعود خود را به مرحله دوم رقابت ها قطعی کردند و تیم های سردار بوکان، شهرداری بوشهر و هف سمنان نیز با 31 و 29 امتیاز چشم به نتایج هفته پایانی رقابت ها دوختند.

در بازی پایانی مرحله اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور سردار بوکان در همدان مهمان پاس خواهد بود و تنها در صورت کسب یک تساوی نیز به جمع 12 تیم دور دوم راه پیدا خواهد کرد.

سردار در گروه سوم این بازی ها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات