خبرهای داغ:

همایش زن، انقلاب اسلامی،هویت باز یافته در بخش آواجیق چالدران

همایش زن، انقلاب اسلامی و هویت باز یافته در بخش آواجیق چالدران به همت حوزه نرگس خاتون (س) سپاه چالدران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۶۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که با هدف بیان شخصیت و جایگاه زن در انقلاب اسلامی با حضور جمعی از بانوان بخش دشتک در محل سالن ورزشی شهید علیزاده این بخش برگزار شد، فرمانده سپاه چالدران با اشاره بر نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش آنان را در این عرصه ها بسیار موثر دانست و گفت: وجود همان زنان بود که فرزندان و همسران خود را برای دفاع از کشور به میدان جنگ فرستادندتا پشتیبان ولایت فقیه وتقویت کننده جبهه های مقاومت علیه کفرجهانی گردندوچه عالی نام خود را در این دفتر الهی ثبت وضبط کردند.

سرهنگ پاسدارحسین محمد باقرلو همچنین نقش زنان را در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم دانست و افزود:توسعه هنگامی رخ خواهد داد که زن و مرد دوشادوش همدیگر مسئولیت توسعه را بر عهده بگیرند .

مسئول حوزه مقاومت بسیج خواهران نرگس خاتون بخش آواجیق سپاه چالدران نیزگفت : در این همایش ما خواستیم توانمندیهای بانوان این بخش را در عرصه اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، هنری نشان دهیم و بگوییم که بانوان شهرما این توانمندیها را دارند که می توانند با اتکا به خود باوری تمامی کارها را انجام دهد.

بر پایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان این بخش در زمینه های صنایع دستی ، عرقیات و داروهای گیاهی و پخت انواع غذاهای سنتی از جمله دیگر برنامه های جنبی این همایش بود.

در پایان این همایش با اهدا لوح تقدیر و کادو از بانوان فعال در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی و فرهنگی و هنری تجلیل شد.

ارسال نظرات