به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از بیست و پنج برنامه فرهنگی، هنری متنوع و با نشاط در نقاط مختلف شهرستان شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۶۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، شعبانعلی آشوری در شصت و دومین جلسه کمیته تحول اداری(شورای راهبری توسعه مدیریت ) عنوان کرد: بیش از بیست و پنج برنامه فرهنگی، هنری  متنوع و با نشاط در نقاط مختلف شهرستان جهت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی برای خانواده ها ، جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی ضمن تشکر از زحمات تمامی همکاران در برپایی برنامه های این ایام، افزود : آن عاملی که باعت شده برنامه های فرهنگی و هنری به نحو شایسته اجرا و اوقات فراغت خانواده ها را پر نماید و مورد رضایت آنها قرار گیرد و آنها را دور هم جمع نماید تلاش ، همدلی و هم فکری درکارها در بین کارشناسان و کارکنان اداره است.

آشوری در این جلسه اشاره ای به گوشه ای از برنامه های فرهنگی و هنری شاخص برگزار شده در دهه مبارک فجرکرد و گفت: به مناسبت این ایام فرخنده، برگزاری دو نمایشگاه نقاشی، اجرای  ورک شاپ، اجرای نمایش کمدی به مدت پنج شب در تالار بهمن اداره برای خانواده ها، داستان کوتاه و خاطره گویی، برپایی نمایشگاه کتاب با ٢٥٠٠ عنوان و ٧٠٠٠ جلد با تخفیف ٢٠ تا ٥٠ درصد تخفیف از ١٢ تا ٢٥ بهمن در مجتمع فرهنگی، هنری مهر شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش قرآن پژوهان پیرامون وقایع انقلاب از سوی کانون فرهنگ هنری رسول اکرم (ص)، محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری در مسجد ابوالفضل باغزندان، مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان با همکاری کمیته فرهنگی و هنری ده فجر شهرستان، مراسم جشن انقلاب در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان ده شب ده کانون فرهنگی، هنری، مسابقه حفظ سوره فجر و محفل انس با قرآن توسط انجمن قرآن و عترت اداره، اجرای دو کنسرت موسیقی آقایان معتمدی و رضا صادقی در تاریخ  های ١٥ و ١٨ بهمن ماه برگزار گردید.

آشوری اضافه کرد: اهدای١٥٠ جلد کتاب در برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر، یادواره شهدای هنرمند با همکاری بسیج هنرمندان با حضور دکتر منتظری رئیس بسج هنرمندان کشور و تقدیر از خانواده های شهدای هنرمندان در مسجد النبی شهرک انقلاب، مسابقه بزرگ ساخت مترسک های استکباری با همکاری کانون بسیج هنرمندان، مسابقه عکاسی حماسه حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن، نصب پارچه نوشته و بنر از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ایام اببه دهه فجر در سطح شهر،  فضا سازی محیط اداره و مجتمع فرهنگی  هنری مهر اجرا شد.

وی در این جلسه ضمن  تاکید بر رعایت نظم ، پیگیری و برنامه ریزی به موقع در امور گفت: این روش قطعا تاثیر بسیار بالایی در کیفیت و محتوای اجرای برنامه فرهنگی و هنری دارد.

کارشناسان فرهنگی ، هنری و... هم در این نشست پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی، هنری و رفع نواقص و کمبودهای سالن آمقی تئاتر اداره جهت اجرای برنامه ها، مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها