فرمانده سپاه کامیاران با بیان اینکه هر دستاوردی نیازمند دو مولفه روحیه انقلابی و ایمان راستین است و این مولفه ها برای پیشرفت و توسعه کشور وجود دارد؛گفت: این دو مولفه مانع از نفوذ دشمن در لایه های اجتماعی می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور اعضا، مدعوین و مسئولین شهرستان، همایش اعضای شبکه نظارت کامیاران در تالار فرهنگسرای ارشاد برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران در این همایش، طی سخنانی با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان در راهپیمائی 22 بهمن امسال عنوان داشت:حضور منسجم و انقلابی شهروندان کامیارانی در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن نشان داد که انقلاب اسلامی در جان و روان مردمان این سرزمین جاری و ساری است.

 

منصور ولیئی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تاثیر شگرفی بر کسب آگاهی و فهم سیاسی و اجتماعی داشته و اکنون نقش مردم در پایداری انقلابی و ایستادگی در برابر هجمه های استکبار بیش از گذشته است.

 

وی به نقش شهدا در دفاع از انقلاب پرداخت و ابراز داشت: مجاهدت ها و دلاوری های شهدا بر کسی پوشیده نیست و آنان با ایثار هستی خود به دفاعی جانانه از انقلاب و اسلام پرداختند و ریشه های نظام اسلامی را حفظ کردند.

 

سرهنگ ولیئی از روحیه انقلابی و ایمان به عنوان دو مولفه اخلاص انقلابی نام برد و بیان داشت: هر دستاوردی به دو مولفه روحیه انقلابی و ایمان راستین نیاز دارد و امروز در عرصه های بسیاری شاهد حضور این مولفه ها برای پیشرفت و توسعه کشور و افزایش قدرت تدافعی هستیم، ضمن اینکه باعث می شود دشمن نتواند درلایه های اجتماعی و در میان جامعه  نفوذ پیدا کند.

 
 
ارسال نظرات