مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان گفت؛

همکاری 200 مربی قرآن با طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان

مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با همکاری سپاه بیت المقدس و اداره کل اوقاف کردستان در دو مرحله شفاهی و کتبی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،محمد مهدی جعفری مسئول تعلیم و تربیت سپاه بیت المقدس کردستان در محل برگزاری آزمون پنجمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مسجد جامع سنندج گفت: آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با همکاری سپاه بیت المقدس اداره کل اوقاف کردستان در د مرحله شفاهی و کتبی برگزار شد که مرحله ی شفاهی آن از 16 الی 27 بهمن ماه برگزار و امروز مرحله ی کتبی آن در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله کتبی مسابقات طرح تربیت حفاظ قرآنی در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اعلام کرد: به کسانی که نمره کتبی و شفاهی این دوره از مسابقات قرآنی آن‌ها به حد نصاب برسد گواهینامه معتبر حفظ قرآن کریم با امضاء هر دو ارگان داده می شود و به تعداد قابل توجهی از آنها نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۲۰۰ نفر مربی قرآن استان کردستان در راستای اجرای این طرح با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان همکاری دارند.

 

ارسال نظرات