خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی تیپ مردم پایه گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در پادگان شهید نوری شهرستان بجنورد اکران شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۲۰۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، مسئول روابط عمومی تیپ مردم پایه گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در پادگان شهید نوری شهرستان بجنورد اکران شد.

مسئول روابط عمومی تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه علیه السلام گفت: جشنواره عمار یک جنبش مردمی برای اکران فیلم در کشور است تا فیلم هایی که ممکن است به ذائقه مخاطبان سینما خوش نیاید اکران شود این جشنواره  ویژگی ابتکار عمل در زمان، تکراری نبودن و حمایت از انقلاب اسلامی و افق جمهوری اسلامی را در بر دارد. 

وی گفت: همزمان با موج  اکران‌های مردمی فیلم‌های جشنواره عمار در سطح کشور گزیده‌ای از این فیلم‌های زیبا و پر محتوا به مناسبت دهه مبارک فجر در محل حسینیه شهدای گمنام تیپ مردم پایه با حضور کارکنان و نیروهای وظیفه این تیپ اکران شد.

مسئول روابط عمومی تیپ مردم پایه در پایان بیان داشت: با توجه به تعداد زیاد این فیلم ها و هدفمند و آموزنده بودن غالب آثار در روزهای آتی نیز به تناسب زمان موجود، اکران این فیلم ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها