حجت الاسلام شاهرودی در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب:
حجت الاسلام شاهرودی گفت: روحانیت، ورزش و انقلابی گری، شعار ما در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون است و معتقد هستیم ورزش می تواند روحیه انقلابی گری را در حوزه ها تقویت کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۶۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور دقایقی پیش با حضور گروه های ورزشی طلاب بسیجی از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید فهمیده برگزار شد.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون در این همایش اظهار داشت: ما به دنبال ورزش قهرمانی نیستیم و نمی خواهیم اعلام کنیم که طلاب بسیجی ما قهرمان رشته های ورزشی هستند، هدف ما ورزش و تربیت جسم نیروهای انقلابی است.
 
وی با بیان اینکه به دنبال توسعه ورزش در حوزه های علمی هستیم، افزود: ارتقاء سطح فرهنگی در جامعه، ارتقاء روحیه وحدت و همدلی، ارائه الگوی یک رقابت سالم، تقویت روحیه نشاط  در بین طلاب و روحانیون از جمله اهداف این جشنواره ورزشی است.
 
حجت الاسلام محمدی شاهرودی با بیان اینکه سرمایه گذاری در روی ورزش سالم باعث کاهش هزینه های درمانی می شود، تصریح کرد: روحانیت، ورزش و انقلابی گری، شعار ما در این جشنواره است و معتقد هستیم ورزش می تواند روحیه انقلابی گری را در حوزه ها تقویت کند.
 
شایان ذکر است، در پایان این جشنواره فرهنگی ورزشی، از خانواده شهدای مدافع حرم محمدهادی ذوالفقاری و امیر علی مهدیان که از طلاب بسیجی بودند، تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات