مسئول‌معاونت امور روحانیون سپاه درجشنواره فرهنگی‌ورزشی بسیج طلاب و روحانیون:
حجت الاسلام رضایی گفت: عزت ما از شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم به دست آمده است اما متاسفانه برخی مسئولین کشور می گویند، برجام به ما عزت داده است؛ آیا قبل از آن ملت ایران عزت نداشته است؟
کد خبر: ۸۸۲۶۱۴۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام رضایی مسئول معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران در همایش فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به هدف تشکیل بسیج اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند تا این نیروی مردمی در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و از آرمان های انقلاب دفاع کنند، در بین این بسیجیان، طلاب نیز همواره حضور پررنگ در عرصه های مختلف داشته اند.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج یعنی سازماندهی همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب افزود: بنیانگذار انقلاب پس از جنگ تحمیلی مستقیما فرمان تشکیل طلاب و دانشجویی را صادر کردند، این موضوع بیانگر نقش ویژه این دو قشر در مبارزه با تهدیدات جدید دشمن است، این عرصه جدید همان جنگ نرم است که دشمنان انقلاب مدت ها پیش با برنامه ریزی دقیق آن را علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند و بر همین اساس، دو قشر بسیج طلاب و روحانیون و بسیج دانشجویی تاسیس شدند تا هم در حوزه و هم در دانشگاه از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده و بینی دشمنان را به خاک بمالند.

حجت الاسلام رضایی، دفاع از اسلام، انقلاب و مراقبت از نفوذ دشمن را از جمله وظایف بسیج طلاب خواند و گفت: اگر حوزه، انقلابی بماند، انقلاب اسلامی هم باقی خواهد ماند، امروز در کشور بیش از 150هزار طلبه بسیجی داریم که در عرصه های مختلف مشغول خدمت به مردم و انقلاب هستند.

وی با اشاره به شهدایی که این قشر بسیج، تقدیم انقلاب کرده است، افزود: عزت ما از شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم به دست آمده است اما متاسفانه برخی مسئولین کشور می گویند، برجام به ما عزت داده است؛ آیا قبل از آن ملت ایران عزت نداشته است؟ این مسئولان چگونه می توانند پاسخگوی خون شهدا باشند؟ این برجام جز ذلت برای ما دستاوردی نداشت.

مسئول معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران ادامه داد: متاسفانه امروز با بی تدبیری دولتمردان ما، جشنواره فیلم فجرکه به نام انقلاب اسلامی است، تمام آرمان ها و عزت انقلاب را زیر سوال برده است و در بسیاری از آثار به نمایش در آمده در آن، به راحتی به ارزش های انقلاب و حتی ارزش های دین اسلام اهانت می شود و متاسفانه این موضوع در عرصه های دیگر هم دیده می شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه وادادگی عجیبی در بین مسئولان وجود دارد، اذعان کرد: وزرا و دولتمردان ما با زیر پا گذاشتن عرف و کار دیپلماتیک در منزل سفیر سوئد در تهران، اقدام به عقد یک قرارداد بین المللی می کنند که به این افراد می گوییم تا کجا این وادادگی ادامه خواهد داشت؟عزت جمهوری اسلامی ایران با این اقدامات در حال پایمال شدن است، امروز همه می دانند که یک قرارداد بین المللی باید در محلی رسمی و متناسب با روابط  و قوانین کشور میزبان به امضا برسد اما دیدیم که مسئولان ما خلاف این کار عمل کردند.

وی به امضای سند آموزش یونسکو توسط دولت اشاره کرده و گفت: این قرارداد، اساس بسیج دانش آموزی را از بین می برد، چرا که در این قرارداد آمده است که خشونت در مدارس باید از بین بروداما آموزش ها و دوره هایی که بسیج دانش آموزی در مدارس برگزار می کند  هم در تعریف خشونت قرار گرفته است، بنابراین یکی از اهداف این قرارداد حذف بسیج دانش آموزی است و سوال اینجاست که وزیر و مسئول مربوطه با چه حقی این چنین به بدنه نیروهای انقلابی ضربه می زند؟

مسئول معاونت امور روحانیون سپاه در پایان اعلام کرد: ما طلاب بسیجی تا زنده هستیم، از ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی، دفاع و حامی و پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با رصد نقشه های شوم دشمن، در برابر اقداماتشان ایستادگی و مقاومت کنیم.
 
 
 

ارسال نظرات