رئیس حوزه هنری استان زنجان:

شب خاطره غواصان دریادل در زنجان برگزار می شود

شب خاطره غواصان دریادل (29 بهمن) در حسینیه هیات رزمندگان اسلام زنجان با حضور جمعی از سرداران هشت سال جنگ تحمیلی در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۳۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواصان دریادل شب خاطره غواصان دریادل در زنجان برگزار می شود.

حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به اینکه خلاء و کمبودهایی در برنامه های فرهنگی و هنری و اجتماعی و ضرورت ظهور و بروز آن در دیار غواصان دریادل احساس می شود، افزود: به منظور تبیین این مهم برنامه های شب خاطره، آثار هنری، نقاشی دیواری می تواند در این زمینه موثر باشد.

وی با بیان اینکه سردار علی اکبر پورجمشیدی، سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور، سردار عباسی اولین فرمانده زنجانی، سردار منصور عزتی فرمانده سابق دانشکده افسری سپاه میهمان این برنامه هستند، اظهار داشت: بیان خاطره و سختی های غواصی با حضور فرماندهان و غواصان دریا دل زنجانی در این برنامه مورد تاکید است.

این مسئول از حضور سردار ارجمندفر مسئول عملیات نیروی زمنی سپاه و سردار ناصر بیات در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: در این شب خاطره تلاش می شود غواصان بازمانده از جنگ تحمیلی در نشستی صمیمانه گپ و گفتی داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تعداد شهدای غواص دفاع مقدس استان زنجان را 72 نفر عنوان کرد و گفت: این مراسم 29 بهمن، ساعت 20 در حسینیه هیات رزمندگان اسلام در بلوار 22 بهمن زنجان برگزار می شود.

ارسال نظرات