خبرهای داغ:
لینک رادیویی انتقال دیجیتال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۱۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ معاون مخابرات این شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات رادیو ماکس دیجیتال پروژه فاز دو مدیریت مخابرات در بیش از یازده ایستگاه مخابراتی از شاهرود تا مشهد مقدس شامل دستگاه‌های رادیو، ماکس، آنتن و موجبر، لینک مخابراتی دیجیتال منطقه کاملاً به بهره برداری رسید.

حسین مطواعی افزود: لینک ارتباطی فوق در ادامه لینک رادیویی دیجیتال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از تهران تا شاهرود، در راستای جایگزینی سیستم‌های آنالوگ قبلی و طرح توسعه جهت تامین ارتباطات مخابراتی ضروری عملیاتی در سطح این منطقه می‌باشد.

وی ادامه داد: همزمان با راه اندازی و بهره برداری از این پروژه بزرگ مخابراتی در سطح منطقه، شبکه ارتباطی سراسری بی‌سیم VHF نیز با کیفیت بالاتر و قابلیت‌های بیشتر در مقایسه با قبل جهت تامین پوشش ارتباطی بیش از 1000 کیلومتر مسیر خطوط لوله انتقال نفت، کلیه مراکز انتقال نفت وتاسیسات و ایستگاه‌های مخابراتی راه اندازی و به بهره‌برداری رسید.

مطواعی تصریح کرد: افزایش کیفیت و پهنای باند، تنوع و گستردگی خدمات مخابراتی، سیستم‌های کنترل از راه دور و اسکادا، سامانه‌های جامع اداری، مالی و مکانیزه کالا، CMMS، ویدئو کنفرانس، آموزش و پزشکی از راه دور، اتوماسیون اداری و... در بستر امن و مطمئن شبکه صوت و دیتای WAN اختصاصی مخابرات نفت از مزایای سیستم‌های انتقال دیجیتال می‌باشد.

شایان ذکر است: با راه اندازی و بهره‌برداری کامل از این پروژه، علاوه بر این منطقه سایرحوزه‌های صنعت نفت مانند مناطق و نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بهداشت و درمان صنعت نفت شمالشرق، زائر سرای نفت مشهد، مناطق عملیاتی انتقال گاز و... نیز درجهت تامین نیازمندی‌های مخابراتی خود بهره‌مند می‌گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها