مدیر حج و زیارت گیلان:

۲ اسفند؛ زمان ثبت نام متقاضیان گیلانی عتبات نوروزی

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به اتمام پیش ثبت نام عتبات عالیات از متقاضیان گیلانی برای ایام نوروز،گفت:ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان تشرف به ۲ اسفند موکول شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۹۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

حسن فعال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات از متقاضیان گیلانی برای ایام نوروز ۹۶ از ۱۲ لغایت ۱۸ بهمن، اظهار کرد:مهلت پیش ثبت نام به پایان رسیده و کلیه مشتاقان سفر به عتبات عالیات عراق از استان گیلان برای تشرف از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۹۶ پیش ثبت نام را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه ها،در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت کردند، افزود:حدود ۲ هزار نفر در گیلان پیش ثبت نام کردند.

فعال با اشاره به اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان در ۲۳ بهمن، عنوان کرد: ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان تشرف در بازه زمانی مذکور می بایست از ساعت ۹ فردا، ۲۷ بهمن از طریق سامانه atabat.haj.ir انجام می گرفت که این مهلت به روز دوشنبه، ۲ اسفند موکول شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان گیلانی عتبات عالیات نوروزی براساس اولویت ها(۱ تا ۱۰)ثبت نام را انجام دهند،خاطرنشان کرد:پذیرفته شدگان اولویت ۱۱(ذخیره) ۷ اسفند به سامانه مراجعه کنند. atabat.haj.ir

ارسال نظرات
آخرین اخبار