ساختمان دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد هم‌اکنون حدود 50 درصد پیشرفت کاری دارند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۴۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:امیدواریم با تأمین اعتبار موردنیاز، این طرح در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

دکتر رحیم استوار افزود: سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه از مهم‌ترین طرح های دانشگاه در حوزه آموزشی محسوب می شوند که به ترتیب از پیشرفت کاری 72 و 92 درصدی برخوردارند.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:دانشکده دندانپزشکی هم از دیگر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی است که هم‌اکنون حدود 48 درصد پیشرفت کاری دارد.

دکتر استوار در ادامه به برنامه‌های خود در معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و ادامه داد: در تمام مولفه‌ها به ویژه مالی و مطالبات پرسنلی و کسری‌ها، مطالبات از بیمه‌ها، مشکلات و عقب ماندگی‌های دو ماهه تا حدود یک ساله داریم و همه تلاش ها در این مدت باقیمانده تا پایان سال معطوف به جبران این موارد به طریق مختلف خواهد شد تا مطالبات کمتری به سال بعد منتقل شود.

وی احیا و راه‌اندازی کمیته‌ها و شوراها از جمله شورای هماهنگی منابع مالی دانشگاه با بخش بهداشت، شورای هماهنگی منابع مالی دانشگاه با بخش درمان و دارو وغذا، شورای هماهنگی منابع انسانی دانشگاه با بخش بهداشت، کمیته تحقیق و توسعه (R&D)، و کمیته تحول اداری را از جمله اقدامات لازم برای اجرای برنامه‌های پیش رو دانست.

ارسال نظرات