ستاد مدیرت بحران کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی را دارد.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۳۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به آغاز موج دوم بارش‌ها از عصر امروز چهارشنبه در نقاط مختلف استان گفت:موج دوم بارش‌ها از امروز چهارشنبه تا جمعه در نقاط مختلف استان با شدت بیشتری ادامه دارد.
پژمان نیک اقبالی با تقدیر از همراهی مردم برای جلوگیری از حوادث احتمالی در بارندگی‌های هفته جاری افزود: ستاد مدیریت بحران در هشت شهرستان استان در حالت آماده باش کامل هستند.
نیک اقبالی با تاکید بر همراه داشتن لوازم ایمنی و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری از سوی هم استانی‌ها گفت: نیاز است عشایر در مکان‌های امن اسکان یابند.
وی افزود: متقاضیان طرح‌های شیلات و پمپاژ آب کشاورزی حوزه رودخانه‌ها نسبت به رعایت نکات ایمنی نیز همکاری لازم را داشته باشند.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورود سامانه فعال بارشی جدیدی که از امروز چهارشنبه وارد استان می شود، هشدار داد و گفت: احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق استان وجود دارد.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان بیشترین میزان بارندگی گذشته در این استان با بیش از 158 میلیمتر مربوط به بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد بوده است.
در این مدت در مناطق مختلف استان از جمله جاورده 115، قلعه رئیسی 109، سرفاریاب 91، گنجگون 88.5، باشت 73، لنده 72، یاسوج 68، سی سخت 52.8، امامزاده جعفر 46، چرام 45، دهدشت 44، لیکک 43.6 و دوگنبدان 33.8 میلی متر باران بارید.
وقوع سیل و طغیان رودخانه در بارش اخیر موجب بروز خسارات و قطع راه ارتباطی بیش از 70 روستا در مناطق مختلف استان شده بود.
ارسال نظرات