ماهنامه‌ی زنان به علت ترویج ازدواج سفید (بخوانيد؛ عمل شنيع زنا!) در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری نیز یکبار توقیف...
کد خبر: ۸۸۲۶۰۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه:

روزنامه دولتی ایران برای چندمین بار با اعلام انتشار تازه ترین ماهنامه‌ی زنان به رپورتاژ این مجله پرداخت.
لازم به ذکر است  

لازم به ذکر است که ماهنامه زنان نشریه‌ای فمنیسیتی است، که یکبار در ماه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی شهلا شرکت منتشر می‌شد. امتیاز این ماهنامه در بهمن ماه ۱۳۸۶ لغو شد.لغو امتیازی که رسانه های بیگانه چون نیویورک تایمز را به حمایت علنی از این نشریه‌‌ی فمنیستی وادار کرد. در اوایل خرداد ۱۳۹۳بود که نشریه زنان امروز به مدیرمسئولی شهلا شرکت با تدبیر دولت اعتدال دوباره منتشر شد!

همچنین گفتنی است شهلا شرکت از فمنیست های سکولاراست که سعی در تبیین و جا انداختن فمنیسم دینی با قرائت خود از دین دارد. شهلا شرکت کار روزنامه نگاری را با نشریه «پويندگان راه زينب» ( اطلاعات بانوان قبل از انقلاب) آغاز کرد . وی سپس به دعوت سید محمد خاتمی به مؤسسه کیهان رفت و در کنار افرادی مانند شمس الواعظین، رخ صفت و تهراني مشغول به کار شد. بعد از تعطیلی "زن روز" و هم زمان با اخراج وی و دیگر اعضای تیم کیهان فرهنگی از مؤسسه کیهان، وی نشریه "زنان" را هم راستا با ماهنامه کیان منتشر می کند.

همفکران وی در این نشریه معتقدند :« در دنیای ما، زن از دامان آفرینش، یکراست به صحنه ای ساختگی می کشانند. یک قهرمان اصلی با حقانیت و اقتدار کمال و شخصیت دوم که از روزهای آغازین به سبب نادانی، سیب سرخ گناه را خورده است، پس تا دنیا باقی و زندگی جاری است، باید تاوان نقصان عقل خود را با بهایی سنگین بپردازد؛ و بدین گونه شایعه خلقت زن را پرداختند و موجودی ساختند با نقشی جنبی که امکان آفرینش او به دست دیگران صورت می پذیرد و راه رشدش در حوزه تشخیص آنان ترسیم شود: یا با ریسمان پوسیده سنتهای خرافی!! او را زندانی زنانگی خویش کنند تا راز بزرگ محبوبیتش از پرده بیرون نیفتد!! یا با وعده‌ی فریبنده آزادی رشته ننگین به گردنش بیاویزند!!»

گفتنی است ماهنامه‌ی زنان به علت ترویج ازدواج سفید (بخوانيد؛ عمل شنيع زنا!) در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری نیز یکبار توقیف شده است! عدم رعایت حقوق زنان، پافشاری و اصرار بر طرح موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها و پرداختن به ازدواج سفید، دلیل توقیف این نشریه بوده است.اعطای مجوز انتشار به این ماهنامه توسط مدعيان اعتدال در سال گذشته سبب اعتراض به این اقدام به علل ذکر شده، گشت!ترویج بی عفتی و رابطه‌ی جنسی بدون محرمیت در ازدواج سفید در حالی در این نشریه علنا صورت گرفته است که نمیتوان منکر آن شد.

اعطای مجوز انتشار به این ماهنامه در دولت تدبیرو امید در دو سال گذشته سبب اعتراض آگاهان به مسایل پشت پرده جریانهای فمینیستی و کودتاگر به این اقدام به علل ذکر شده، گشت!هرچند بعد از گذشت ماه‌ها شاهد رپورتاژ برای آن در روزنامه‌ی دولتی ایران هستیم!


ارسال نظرات