در نشست خبری قرارگاه عملیاتی شهید معمار اهم اقدامات محرومیت زدایی صورت گرفته یک سال و نیم اخیر ارائه شد
کد خبر: ۸۸۲۵۹۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: این قرارگاه از ابتدای سال 94 تا نیمه اول سال 95 بالغ بر 872 طرح محرومیت زدایی در عرصه عمران، اقتصاد و معیشت را به اجرا درآورده است.
 وی گفت: حوزه تحت پوشش قرارگاه شهید معمار جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب شرق استان کرمان و شرق استان هرمزگان می باشد که در مدت ذکر شده تعداد 177 واحد برای مددجویان و محرومین احداث شده که از این تعداد کلید 45 واحد به  محرومین و مددجویان شهرستان های ایرانشهر، دلگان، قصرقند و نیکشهر تحویل گردیده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با اشاره به سایر اقدامات مردم یاری این قراگاه بیان داشت: با ورود سپاه پاسداران 350 هکتار از اراضی کشاورزی علاوه بر تأمین آبرسانی، کود و بذر برای کمک به اشتغالزایی محرومین تسطیح شده است.
سردار ظریفی ادامه داد: در پی بارندگی و سیلاب اخیر با احداث آشپزخانه صحرایی در مناطق محروم و صئب العبور بیش از 14 هزار پرس غذای گرم در کنار سایر اقلام رفاهی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود در بین سیل زدگان مستضعف و کپرنشین توزیع گردید.
وی اعتبار کمک رسانی به محرومین در مدت یک سال و نیم اخیر را مبلغ هفت میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در نظر داریم برای سال آینده جهت کمک به اشتغالزایی کارآفرینان در عرصه های مختلف از قبیل پرورش دهندگان دام سبک و سنگین، سوزن دوز، صنایع دستی و غیره فروشگاه مجزایی احداث گردد

ارسال نظرات