خبرهای داغ:
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باند 6 نفره سارقان اماكن خصوصي و كشف 800 ميليون ريال اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۴۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وصول چندين شكايت مبني بر سرقت از اماكن خصوصي، رسيدگي به اين موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه جنوب پليس آگاهي قرار گرفت.
وي گفت: كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز و موفق به شناسايي سه سارق حرفه اي شدند و با هماهنگي با مقام قضائي آنها را دستگير كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: اين سارقان هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شدند به 800 ميليون ريال سرقت از اماكن خصوصي در جنوب شهر اصفهان با همدستي سه مالخر اعتراف كردند.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين که متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي تحويل داده شدند به مردم توصيه كرد: در صورتي که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنايي کافي است، روشنايي لازم را تامين، براي کليه درب ها به ويژه درب ورودي از قفل هاي مطمئن استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك موضوع را با پليس در ميان بگذارند، از روشن و سالم بودن سيستم حفاظتي، اصمينان حاصل کنيد وجوه نقد و ساير اسناد مالي خود را در گاو صندوق نگه داريد.
ارسال نظرات