فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: پرورش نیرو‌های متعهد مهمترین هدف تشکیل بسیج مستضعفین است تا شخصیت‌هایی همچون امام راحل و شهیدان در این کشور پرورش یابند.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۲۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی ظهر امروز در دومین مجمع بسیجیان کلانشهر اراک که در کانون بسیج برگزار شد با اشاره به اهداف تشکیل بسیج گفت: آماده کردن جوانان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از اهداف این نهاد مردمی و انقلابی است. جوانانی که در کنار مسئولیت‌ها و تخصص، تعهد لازم را هم داشته باشند.

وی افزود: پرورش نیرو‌های متعهد مهمترین هدف تشکیل بسیج مستضعفین است تا شخصیت‌هایی همچون امام راحل و شهیدان در این کشور پرورش یابند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌المللی سربلند باشیم تنها راه آن اطاعت از مقام ولایت است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است.

پاسدار رضایی با بیان اینکه بسیج بعد از شکل گیری انقلاب از حداکثر توان خود برای حفظ آنچه که وظیفه خود می‌داند استفاده کرده، گفت: امروز تاریخ انقلاب گواهی خواهد داد که بسیج بی حاشیه ترین و وفادارترین عنصر انقلابی بوده و خواهد بود و بسیجی نشان داد که وسط میدان و میدان‌دار و خط مقدمی است که حتی در شرایط خاص و ویژه جلوتر از مسئولین بوده و با تمام توان از موجودیت انقلاب دفاع نموده است.

وی ادامه داد: در سال 95 برنامه‌های بومی و محلی زیادی را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی_فرهنگی و در سطح شهرستان اراک انجام دادیم.

وی بیان کرد: راهکارهای ارایه شده از سوی کارگروه‌ها پس از مطالعه و بررسی در مجمع عمومی به تصویب می‌رسد و پس از آن راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارجاع می‌شود.

مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک نیز در این مجمع با اشاره به لزوم اشاعه ازدواج آسان بین جوانان بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارائه راه کارها از طرف بسیجیان برای اشاعه ازدواج آسان است؛ با این توصیف ترويج ازدواج آسان در جامعه بايد دستور کار نهادهای دولتی و فرهنگی باشد چراکه این امرمهم باید فرهنگ سازی شود و تاثیرآن در نهاد خانواده ها میسر واقع گردد.

وی افزود: طرح «در امتداد گمنامی» مربوط به دانش آموزان بسیجی است که بعد از فارغ التحصیلی به فراموشی سپرده نشوند و از ظرفیت و حرفه آنها استفاده کنیم.

قربانعلی شهروسوند ادامه داد: هشت کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت مشکلات و مسائل جامعه را شناسایی و در راستای حل مشکلات در مجمع عمومی برنامه ریزی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است و با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، ایده‌ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی می‌شود.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان اراک بیان کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است که در آن به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را به نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپای موفق قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات