مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

بقای انقلاب اسلامی در گرو تقویت اتصال امت با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: تداوم و بقای انقلاب اسلامی ایران در گرو تقویت اتصال امت با ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد ظهر امروز در دومین مجمع بسیجیان کلانشهر اراک که در کانون بسیج برگزار شد با اشاره به اقتدار ایران در برابر دشمنان گفت: جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده تا جایی که آمریکایی‌ها هم اذعان می‌کنند که دیگر هیچ حربه‌ای برای مقابله با ایران کار ساز نیست. این یعنی اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران را قبول کرده‌اند.

وی افزود: دشمنان می خواستند از طریق جنگ نظامی با اسلام مقابله کنند اما بی نتیجه ماندن؛ اما آنها دست از جنگ با ایران اسلامی برنداشتند تصمیم گرفته اند که از طریق فضای مجازی به این حیطه راه پیدا کنند و اختلافاتی را بین جوانان، جامعه و خانواده ایجاد کنند اما کور خوانده اند ایران اسلامی مثل کوه در برابر آنها ایستاده است.

آمریکا ثابت کرده که به عهد خود پایبند نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ ثابت کرده که عهد‌شکن بوده و بر روی قول و قرارهای خود ثابت قدم نیست که با توجه به این موضوع قضاوت درباره توافق هسته‌ای صورت گرفته زود است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به مقام والای شهدا گفت: تمامی عزت و عظمت کشور و نیز پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای که به آن‌ها دست یافته‌ایم را مدیون خون پاک شهدا هستیم و اگر این شهدا نبودند ایران اسلامی عظمت و قدرت امروزی خود را نداشت.

هر کس که دل در گرو انقلاب دارد بسیجی است

وی افزود: بسیج مربوط به آحاد ملت و امت اسلام است و بسیج مستضعفان مربوط به تمام کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند. عرصه بسیج عرصه انقلاب و مقابله بسیج با همه اشکال ضدانقلاب بوده و هرکس با انقلاب باشد عضو بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سال‌های اخیر موضوعات مهمی همچون استحکام درونی قدرت، استکبارستیزی، جهاد کبیر، انقلابی گری، نفوذ و تحریف حضرت امام (ره) را مورد اشاره و تاکید قرار داده اند که بیان این مسائل مُبَین عمق دغدغه معظم له نسبت بهاین موارد است.

دشمن درصدد خدشه‌دار کردن اقتدار کشور است

وی با بیان اینکه در شرایط حساس و پیچیده ای به سر می‌بریم، گفت: امروز دشمن عمق فرهنگ ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است ولی ما باید هوشیار باشیم و در برابر آنها مقابله کنیم و جواب دندان شکنی به آنها دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان عنوان کرد: از سوی دیگر استکبار جهانی پس از جنگ‌های سخت و نیابتی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و توطئه و تحریم در عرصه‌های مختلف راهبرد تعامل را در برابر ایران اسلامی در پیش گرفته که در این شرایط ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مقابله با زیاده خواهی‌های دشمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به اینکه ما باید در عرصه فرهنگی فعال تر باشیم، گفت: ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم و اجازه ندهیم دشمنان از طریق خدشه دار کردن فرهنگ به ما ضربه بزنند؛ در زمان جنگ وقتی رزمنده ای مجروح می شد مدال پر افتخار جانبازی برای ملت ایران بود اما امروز اگر کسی در فضای مجازی دچار مجروحیت شود جز ننگ چیز دیگری نیست.

نعمت ولایت گرانبهاترین سرمایه ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: امروز نعمت رهبری و ولایت فقیه ارزشمند‌ترین و گرانبهاترین سرمایه ملت ایران است و با وجود این سرمایه هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد وهم چنین آنچه موجب پیروزی انقلاب اسلامی در دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس شد، پیروی مردم از ولایت فقیه بود.

ملت ایران هرگز دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی‌دارد

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه توانسته‌اند تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و به استقلال و عزت و اقتدار دست یابند، بیان داشت: تداوم و بقای انقلاب اسلامی ایران در گرو تقویت اتصال امت با ولایت است، چرا که امروز دشمنان عشق و علاقه ملت به مقام معظم رهبری و امام راحل را به خوبی درک کرده و به این باور رسیده‌اند که ملت ایران هیچ‌ گاه دست از پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه بر نمی‌ دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی به موفقیت های جنگ هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از جنگ‌هایی که افتخارت زیادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد جنگ هشت دفاع مقدس بود که در این جنگ اگر چه شهیدهای زیادی را تقدیم اسلام کردیم اما یک وجب از خاک ایران را به دشمنان ندادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار