مهدی فیض در کنگره ملی همفکری آینده سازان:
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: هر کسی که دیگران را یک قدم به تفکر بسیجی نزدیک کند خدمت بزرگی به بقای انقلاب و بسیج کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۵۹۰۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه، مهدی فیض معاون پژوهشی .. وجمعی از نخبگان بسیجی از سراسر ایران امروز  برگزار شد. 

مهدی فیض در این کنگره گفت: یک بسیجی باید سعه صدر داشته باشد و دانش آموزان بسیجی باید سعی کنند همه دانش آموزان را جذب این نهاد کنند.

وی متذکر شد: البته این به معنای آن نیست که همه دانش آموزان در تشکل بسیج ثبت نام کنند زیرا تشکل بسیجی فقط به اسم نوشتن نیست، هر کسی که دیگران را یک قدم به تفکر بسیجی نزدیک کند خدمت بزرگی به بقای انقلاب و بسیج کرده است.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیجی بودن یک افتخار است و بسیجیان باید سعی کنند بهترین های مدرسه باشند، تصریح کرد: دانش آموزان بسیجی باید تلاش کنند در همه عرصه ها از جمله در کسب مدارج علمی و در بین بچه هایی که در مسجد حضور پیدا می کنند بهترین باشند.

فیض یادآورشد: اگر به دنبال گسترش اسلام در جهان و توسعه تفکر بسیجی در کشور هستیم باید همیشه به گونه ای عمل کنیم که دیگران جذب این تفکر شوند.

ارسال نظرات