مسئول بسیج دانش آموزی در کنگره همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی:
صابر ماهانی در کنگره همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی گفت: اخلاق و روحیه بسیجی در ترویج تفکر بسیجی و انقلابی بسیار کمک دهنده است.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، اجلاسیه سوم از دومین کنگره هم فکری آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج، حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه، مهدی فیض معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، صابر ماهانی مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از نخبگان بسیجی از سراسر ایران امروز برگزار شد.

صابر ماهانی مسئول بسیج دانش آموزی در دومین کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی گفت: این کنگره مصداقی از هیئت های اندیشه ورزی است که مقام معظم رهبری فرمودند.

وی افزود: ما باید در جهت تکمیل این کنگره کارکنیم؛ نمایندگان بسیج دانش آموزی باید در جهت تعالی این کنگره تلاش کنند. مقام معظم رهبری از این کنگره رضایت داشتند و شما دانش آموزان باید قدر این سرمایه ذی قیمت بدانید و آن را دنبال کنید.

مسئول بسیج دانش آموزی تاکید کرد: اخلاق و روحیه بسیجی در ترویج تفکر بسیجی و انقلابی بسیار کمک دهنده است. امسال بالای 430هزار دانش آموز را از مهر ماه به اردوی راهیان نور فرستادیم. وزارت آموزش و پرورش هم همت خود را در این کار گذاشته و وزیر آموزش و پرورش هم بر ایمنی و شرکت دانش آموزان در مسابقات راهیان نور تایکد داشتند.

صابرماهانی یادآورشد: تا جایی که شنیدم بودجه راهیان نور در بودجه دولت برای سال آینده قرار گرفته و ان شا الله مشکل بودجه راهیان نور هم حل خواهد شد.


ارسال نظرات