خبرهای داغ:
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 27 روستای شهرستان ملایر بی‌برق هستند، گفت: با فعالیت حدود 50 اکیپ امید است تا پایان امروز برق ملایر به طور کامل وصل شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

حاجی‌رضا تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌ها و کلیه پرسنل در چند روز گذشته اظهار داشت: با تلاش این عزیزان و همراهی هم‌استانی‌های گرامی خوشبختانه برق تمام شهرستان‌های استان به جز بخشی از شهرستان ملایر به طور کامل وصل است.

وی با بیان اینکه عمده مشکل این شهرستان در پی بارش سنگین برف اخیر بود، افزود: در حال حاضر تمام اکیپ‌های عملیاتی در ملایر مشغول به کار هستند تا هر چه‌ سریع‌تر خاموشی‌های این شهرستان نیز رفع شود.

رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان همدان ابراز داشت: در حال حاضر از 45 فیدر در سطح شهرستان ملایر فقط 6 فیدر مشکل دارد که اکیپ‌ها درحال رفع عیب آنها هستند.

وی با بیان اینکه 27 روستای این شهرستان بی‌برق هستند، گفت: با فعالیت حدود 50 اکیپ امید است تا پایان امروز برق ملایر به طور کامل وصل شود.

تیموری با اشاره به فعالیت 20 اکیپ عملیاتی بر روی خطوط روستایی عنوان کرد: در سطح شهر مشکل خاصی وجود ندارد و قطعی‌ها به صورت موردی و تک مشترک است که با اطلاع‌رسانی مردم سریعاً نسبت به رفع مشکل اعلامی اقدام می‌شود.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده به شبکه و تأسیسات برق افزود: عمده خسارات و مشکلات مربوط به تیرهای شکسته و کج شدن کنسول‌ها، پارگی و افتادن سیم‌ها و سقوط شاخه درختان بر روی شبکه است که اکیپ‌های عملیاتی در حال ترمیم شبکه‌های تخریب شده و وصل برق آنها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به حضور معاونین و مدیران واحدهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این منطقه خاطرنشان کرد: امید است با همدلی به وجود آمده و اقدام جهادی نیروها شاهد رفع سریع مشکلات برق این شهرستان باشیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی هم‌استانی‌ها به ویژه مردم شهرستان ملایر از مردم این شهرستان خواست تا برای اعلام قطعی مناطق خود با سامانه تلفنی 121 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات