مسئول کانون پیشکسوتان سپاه شهرکرد از دیدار و تجلیل تعدادی از پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ از رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت و بازنشسته سرکشی و تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه که با حضور فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول حفاظت سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد، با حضور در منازل رزمندگان دوران دفاع مقدس، در فضایی خودمانی و صمیمی ضمن سرکشی و جستجوی احوال و مشکلات آنها به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ایام الله دهه فجر پرداخته شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در این جلسه با بیان دغدغه مقام معظم رهبری در مورد بازنشستگان و وابستگان به سپاه پاسداران، سرکشی از رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت را به سرکشی از خط مقدم جبهه تشبیه کرد و آن را مایه دلگرمی و انگیزه کلیه کارکنان دانست.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد نیز در این جلسات به بیان مسائل روز و بررسی فضا و جریانات موجود در عرصه انتخابات پرداخت و گفت: با توجه به شرایط حساس پسا تحریم لازم است تا رزمندگان در عرصه روشنگری پیرامون انتخابات نیز حضور فعال و مفید داشته باشند.

گفتنی است در این برنامه از برادران محمد محمدی و ذبیح الله یوسفی که از رزمندگان و فرماندهان دوران غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس بودند، سرکشی به عمل آمد.

ارسال نظرات