خبرهای داغ:
همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار، دوشنبه هفته جاری برگزار شد و طی آن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برخوار با قرائت بیانیه ای رسما اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۸۸۲۵۸۲۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار، دوشنبه هفته جاری در بیت الزهرا شهر دولت آباد برگزار شد.

این همایش با حضور نخبگان و عناصر انقلابی شهرستان برخوار برگزار شد و در آن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوار با قرائت بیانیه‌ای رسماً اعلام موجودیت کرد.

در این همایش سخنرانان به تبیین اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پرداختند و از شرکت کنندگان خواستند که برای تقویت و تبلیغ این جبهه در شهرها و روستاهای محل سکونت قدم بردارند تا در مواقع حساس به خصوص در انتخابات سال آینده بتوانند اثرگذار باشند.

جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان برخوار به صورت خودجوش و مردمی و با حضور برخی از شخصیت های برجسته شهرستان (رضایی، رجبی، جعفری، بخشی، کمالی) و تعدادی دیگر از نخبگان سیاسی شهرها و روستا های شهرستان برخوار تشکیل شده است.

متن بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان برخوار به شرح زیر است:

ا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»(سوره محمد«ص» آیه ۷)

مردم شریف ایران

انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) و حضور یکپارچه و مجاهدت مومنانه مردم ایران به پیروزی رسید، زمینه را برای بازگشت به جهان‌بینی اسلامی و حاکمیت ارزش‌ها و روش‌های دینی فراهم آورد. ملت ایران با انتخاب هوشمندانه نظام حکومتی مبتنی بر «ولایت فقیه» راه را برای نیل به آرمان ولای «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» هموار کرد.

انقلاب اسلامی، طی قریب چهار دهه حیات پربرکت و دوران‌ساز خویش، با ایستادگی در مقابل نظام سلطه و قدرت‌های زیاده‌خواه جهانی و هماوردی با دشمنان و رقیبان تمدنی و تاریخی خود، با گسترش آزادی‌ها و تأمین استقلال و استقرار امنیت و ثبات در کشور و پیشرفت‌های شگرف آموزشی، علمی و فناوری، افزایش سطح رفاه عمومی و …، ایران را به یک قدرت بلامعارض منطقه‌ای و قدرت مطرح جهانی بدل کرد و الگوی انقلاب اسلامی، امروز الهام‌بخش همه ملت‌های تحت ستم و آزادی‌خواه قرار گرفته است.

و این همه، به سبب ایستادگی و پایمردی ملت ایران بر آرمان‌ها و اهداف انقلاب خویش و رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) و به مدد فداکاری ایثارگران و خون پاک شهیدان بزرگوارمان حاصل شده است.

اما حقیقت آن است که با وجود این دستاوردهای عظیم و به‌رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته در دوران پس از انقلاب، هنوز آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتظارات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) به تمامی محقق نشده‌اند و چشم‌انداز زیبا و شوق‌انگیز جمهوری اسلامی به منصه ظهور نرسیده است و مردم به همه آرزوهای خود در ایجاد یک نظام مردم‌سالار دینی نائل نشده‌اند.

مشکلات اقتصادی که بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و گرانی و کاهش قدرت خرید مردم در رأس آن است، همچنان مهمترین مسئله کشور است با وجود ارتقای سطح رفاه عمومی و تلاش‌های صورت گرفته برای گشایش در معیشت مردم، هنوز بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار دارند و از تأمین معاش روزانه خود عاجزند. فساد اداری و فساد اقتصادی با ارقام نجومی و دریافت‌های نامتعارف و ناعادلانه میدران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.

ما آشکارا اعلام می‌کنیم این وضعیت و وجود این مشکلات، شایسته نظام جمهوری اسلامی نبوده و در شأن مردم انقلابی و فداکار این سرزمین نیست. پذیرفته نیست کشوری برخوردار از منابع سرشار و ثروت‌های فراوان مادی و سرمایه عظیم و لایزال انسانی که آن انقلاب شکوهمند را به پیروزی رساند و در دفاع مقدس ۸ ساله خود، بر اراده جهانی برای تصرف سرزمین و شکستن عزت و کرامتش فائق آمد و امنیت کشور را در این جهان ناآرام و پرآشوب و منطقه‌ای که از زمین و آسمانش شراره‌های جنگ و فتنه و قتل و غارت می‌بارد، به اوج رساند و آن پیشرفت‌های شگرف را در عرصه علم و فناوری آفرید، دست‌به گریبان چنین مشکلاتی باشد.

ما اطمینان داریم این ملت بزرگ به‌رغم تهدیدهای دشمنان، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی‌بدیلی برای غلبه بر مشکلات و موانع، سدکننده راه پیشرفت خویش در اختیار دارد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید کرده‌اند، هرگاه به مبانی و ویژگی‌های انقلاب خود تمسک کرده‌ایم و نیروی زلال و لایزال مردم به صحنه آمده است، بر مشکلات غلبه کرده‌ایم و هرگاه به جای اعتماد به نیروی ملت و توانایی‌های داخلی به بیگانه چشم دوختیم، ناکام مانده و زیان کردیم. توفیق و دستاوردهای انقلاب، حاصل انقلابی عمل کردن و تکیه و اعتماد به مردم است و آسیب‌ها و انحراف‌ها محصول غفلت دولت‌ها و مسئولان از این حقیقت روشن!

با کمال تأسف باید اذعان کرد بسیاری از مسئولان و مدیران اجرایی کشور از هر یک از جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی که عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند، به تدریج از روحیه و منش انقلابی و از مردم و مستضعفان که ولی‌نعمتان آنها بوده و هستند، فاصله گرفته و برخی از آنان به اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی روی آورده‌اند و از سوی دیگر، مردم، حضور موثری در اداره کشور نداشته و نتوانسته‌اند به وظیفه انقلابی خود در نظارت و مراقبت بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نقد آنان و مطالبه‌گری از آنان عمل کنند.

پیشنهاد ما این است که برای عبور از تنگناهای اقتصادی و نجات کشور از مشکلات و معضلاتی که آن را از حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلاء بازداشته است به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب بازگردیم و با هم‌فکری و هم‌دلی، راه را برای حضور موثر و مستمر مردم در اداره کشور هموار کنیم و موانع حرکت رو به جلو و عوامل سدکننده پیشرفت را از سر راه برداریم.

ما، جمعی از دردمندان و دغدغه‌داران، با توکل بر خدای متعال و امیدوار به نصرت الهی و با آگاهی از قدرت و توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی و با علم به فرصت‌های فراوان منطقه‌ای و بین‌المللی و با اعتماد به ظرفیت عظیم ملت ایران، پیش قدم شده و با اعلام افراد زیر به عنوان پایه‌گذاران این حرکت از تمامی نیروهای انقلاب، دردمندان و دلسوزان، صاحبان اندیشه و اراده، از اقشار مختلف مردم در پهنه جغرافیای کشور عزیزمان ایران، دعوت می‌کنیم در این جهاد مقدس شرکت کنند و در یک جبهه فراگیر و مردمی برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، تحول در وضعیت اقتصادی مردم، مبارزه با فساد و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت متحد شوند.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که عنوان این حرکت مردمی و خیزش عمومی است، در نخستین گام به تشکیل «مجمع مردمی نیروهای انقلاب» همت خواهد گماشت. این مجمع که برخاسته از متن نیروهای مومن و انقلابی سراسر کشور است، با توجه به انتخابات پیش‌رو که با عنایت به شرایط کشور، بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواهد بود، در فرآیندی مشارکتی و مبتنی بر مردم‌سالاری، خط مشی سیاسی و اهداف و برنامه‌های جبهه را معین و اعلام خواهد نمود.

من الله التوفیق و علیه التکلان

ارسال نظرات
پر بیننده ها