خبرهای داغ:
حسنی گفت: مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خود را برای صیانت از رأی مردم و همچنین زمینه‌ سازی برای حضور حداکثر مردم در این حماسه ملی و دشمن شکن به کار گیرند.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۶۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در نطنز فرماندار شهرستان نطنز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان نطنز، اظهار کرد: برای داشتن یک انتخابات آرام و پر نشاط باید چهار معیار امانتداری، رعایت اصل بی طرفی، حسن اخلاق و قانون مداری را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار دهیم.

یوسف حسنی با بیان این که در این جلسه مسئولیت کمیته های مختلف تشریح شد، افزود: صیانت از آراء مردم و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه انتخابات و به خصوص در مورد حق‌الناس بودن رأی مردم از اهداف شاخص ستاد انتخابات شهرستان است.

وی تاکید کرد: اعضاء ستاد انتخابات شهرستان باید با بی‌طرفی کامل در روند برگزاری انتخابات فعالیت داشته و به عنوان امانت دار مردم، تنها به وظیفه اصلی خود بپردازند.

فرماندار نطنز گفت: مجریان برگزاری انتخابات باید با جدیت تمام تلاش خود را برای صیانت از رأی مردم و همچنین زمینه‌ سازی برای حضور حداکثر مردم در این حماسه ملی و دشمن شکن به کار گیرند.

وی اضافه کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستتند همه ماموریت ها و وظایف خود را اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نطنز نشان کرد: تنها مرجع بیان اخبار مربوط به انتخابات فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نطنز است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها