خبرهای داغ:
بدنبال طرح توسعه بیمارستان بوکان مجوزهای جذب نیرو خدماتی شرکتی توسط دانشگاه علوم پزشکی صادر شد که این نیروها در قالب شرکت به امورات تنظیف می پرداختند اما آنچه که جای تامل دارد اینست که اولا شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان هیچ گونه فراخوانی را جهت جذب 41 نفر اعلام نمود و در خفای کامل به جذب نزدیکان و اقوام درجه یک خود نموده و انها را نیز در قسمت های اداری بکارگیری می نمودند.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۹۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان،بدنبال طرح توسعه بیمارستان بوکان مجوزهای جذب نیرو خدماتی شرکتی توسط دانشگاه علوم پزشکی صادر شد که این نیروها در قالب شرکت به امورات تنظیف می پرداختند اما آنچه که جای تامل دارد این است که اولا شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان هیچ گونه فراخوانی را جهت جذب 41 نفر اعلام نمود و در خفای کامل به جذب نزدیکان و اقوام درجه یک خود نموده و انها را نیز در قسمت های اداری بکارگیری می نمودند.
در صورتیکه اولا مدیریت حق دخالت در جذب نیروهای شرکتی را ندارد و دوما همانند سایر شهر ها و استانها می بایست فرخوان لازم صورت می گرفت و در یک فضای رقابتی سالم شرایط و اولویت ها مشخص می شدثالثا چرا می بایست در قالب نیروهای شرکتی خدماتی اشخاصی بعنوان کادر اداری بکارگیری شوند آیا مسئولان استانی پیش بینی برآورد و نوع تخصص مورد نیاز واحد ها را ندارند .
چرا باوجود تذکرات مستمر در رابطه با عدم بکارگیری نیروی خدماتی در سایر قسمت ها این اقدام بطور مداوم تکرار و تکرار می گردد.
این عملکرد مسئولان شبکه بهداشت و درمان اعتراضات بسیار زیاد مردم را به دنبال داشت که موجب ورود فرمانداری شرهستان گردید اما بعد از ورود فرمانداری به موضوع نیز اتفاق خاصی رخ نداد و تنها بعضی اشخاص منتصب به مسئولان شهرستانی به لیست افراد استخدام شده اضافه گردید و تاکنون نیز هیچ کدام از مسئولان در این خصوص شفاف سازی لازم را انجام نداده و تنها در در خصوص این موضوع سکوت نموده اند.
موضوع دیگری که می بایست به آن شاره نموده بحث مناقصه شرکت است که در زمان قبل و بعد بکارگیری این نیروهای شرکتی هیچ مناقصه ای در این رابطه صورت نگرفته است که این مورد نیز خود یک شبهه را به وجود می آورد که آیا از نحوه واگذاری موضوع مناقصه به شرکت تا نحوه بکارگیری نیروها تخلفاتی صورت گرفته است.
اینگونه عملکرد مسئولان با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خادم بودن مسئولان و جلوگیری از تبعیض منافات دارد و خلاف چارچوب های نظام مقدس اسلامی است چون این انقلاب بر پایه مقابله با ظلم و استبداد و تبعیض صورت گرفته است و سکوت برخی مسئولان استانی در قبال اعتراضات و شکایات مردم نیز در این خصوص مهر تایید گذاشتن بر ادامه تبعیضات و ناعدالتی هاست. و امیدواریم مسئولان تصمیمات درستی را دراین خصوص اتخاذ فرمایند
ارسال نظرات