رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: متأسفانه نظام آموزشی ما نظام فرسوده و کهنه‌ای است که در بسیاری از جاها، دچار رسوباتی هستیم که این رسوبات به ضرر ما تمام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۸۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه کنگره ملی «همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی بسیج دانش‌آموزی» که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک اقتضائاتی دارد راجع به قشر جوان ما که بخش اعظمی از این قشر را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: باید این را بپذیریم و باور کنیم که آینده کشور متعلق به قشر دانش‌آموزی ما است و هدف اصلی که باید در بسیج دانش‌آموزی ماندگار شود سهم صحیح آنها از نظام و انقلاب اسلامی است که در این مملکت اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اگر جوان دانش‌آموز ما یک درک عمیق از گذشته ملی و دینی خود نداشته باشد ما دچار بی‌هویتی خواهیم شد و یک بحران بی‌هویتی عارض جوانان ما می‌شود.

غیب‌پرور متذکر شد: باید این را اصلاح کرد و مراقبت کنیم؛ آنچه که مورد نظر است این است که هم دقت کنیم نسبت به اهداف انقلاب اسلامی و نیز در همین گذر باید به نظام آموزشی‌مان نیز توجه کنیم.

وی تصریح کرد: نظام آموزشی ما متأسفانه نظام فرسوده و کهنه‌ای است که در بسیاری از جاها ما دچار یک رسوباتی هستیم که این رسوبات به ضرر ما تمام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امیدواریم با تشکیل چنین جلساتی بتوانیم یک نقطه قوت و امیدی باشیم برای همه جوانان کشور به ویژه دانش‌آموزان.

ارسال نظرات