به همت خواهران بسيجي حوزه 7 ريحانه النبي ناحيه مقداد مشهد، مراسم اهداء 23 سري جهيزيه و لوازم ضروري زندگي به نوعروسان مستمند برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۳۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، در اين مراسم فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ناحیه مقداد مشهد اظهار داشت: با گذشت 38 سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، ما مي دانيم كه اين امنيت و آرامش به سادگي به دست نيامده و بايد مراقب هر نوع دور شدن از خداوند متعال و اهل بيت (عليهم السلام) و خداي نكرده لقمه هاي حرام و شبه ناك باشيم كه زندگي هاي ما را تهديد مي كند.
 
سرهنگ پاسدار ترشیزی بیان داشت: در ايران اسلامي و كشوري كه به اسم اسلام انقلاب كرده بايد مواظب باشيم كه دشمنان قسم خورده ي اسلام با حربه هاي مختلف همچون تجمل گرايي، چشم و هم چشمي و به وسيله سايت ها و شبكه هاي فضاي مجازي و ماهواره اي هركدام به نوعي قصد تخريب خانواده ي اسلامي را دارند.
 
وي بعنوان داشت: براي خانواده هاي ما بايد اين امر مورد لحاظ قرار گيرد كه با توكل به خداوند و بدون سخت گيري، ازدواج آسان را ترويج دهيم و جوانان با نشاط و با ايمان خود را با يك زندگي ساده و معنوي به خانه ي بخت بفرستيم.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد در پايان بانوان مومن و انقلابي را رهرو راه شهدا دانست كه با تلاش خود مي توانند اين امانت گرانبها را به سرمنزل مقصود برسانند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها