خبرهای داغ:
شهردار تبریز با اشاره به این‌که سرمای کم‌سابقه هوا و محلول‌پاشی‌ و یخ‌زدایی‌ متناوب، موجب فرسایش آسفالت در برخی مسیرهای درون‌شهری شده است، گفت: به منظور جبران این نارسایی، عملیات بازبینی و مرمت آسفالت سطح شهر، به زودی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از عملیات خدماتی سطح شهر با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: از آغاز دوره سرمای زودرس در شهر تبریز، شاهد تلاش‌های بی‌‌وقفه عوامل خدماتی و اجرای موفق برنامه های زمستانی بوده‌ایم که این موضوع، طبیعتاً بخشی از روسازی‌ها و آسفالت‌ را در مسیرهای اصلی و فرعی شهر مخدوش کرده است.
وی بیان کرد: به منظور رفع این نارسایی، با پایان‌یافتن سامانه هوای سرد، معاونت‌های مربوطه در بخش های عمران، خدمات و ترافیک و همچنین مناطق ۱۲گانه، عملیات ضربتی وارسی و ترمیم آسفات شهر را در کلیه مناطق ۱۲ گانه آغاز خواهند کرد.
نجفی اظهار داشت: از شهروندان بابت مشکل ایجاد شده در برخی مسیرها، صمیمانه پوزش می‌طلبیم و این قول را می‌دهیم که در روزهای آینده، عملیات یاد شده را با شتاب هر چه تمام در سطح شهر پیش بریم.

ارسال نظرات