نمایشگاه رسانه ای ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم و مسئولین با رسانه هاست

توسعه‌ رسانه‌ای مناسبی در مازندران و شهرستان ساری وجود دارد، گفت: مردم با فعالیت‌های رسانه‌ها در استان بیگانه نیستند ولی این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بی‌واسطه‌ای بین مردم و رسانه‌ها را ایجاد می‎کند.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار ساری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه های این نمایشگاه حضور یافت.

احمد حسین زادگان در ارتباط با تأثیر برگزاری نمایشگاه مطبوعات برای ایجاد ارتباط بین رسانه‌ها و مردم، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها در اصل جشن رسانه‌ها است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: فرصتی است که رسانه‌ها فعالیت‌های خود را به مردم معرفی کنند و بازخوردهای اقدامات خود را دریافت کنند.

فرماندار ساری با اعلام اینکه رسانه‌ها در این نمایشگاه فرصت معرفی قابلیت‌ها و ایجاد ارتباط با مردم را پیدا می‎کنند، افزود: به‌عنوان فردی که مسؤولیت رسانه را در اختیار دارم برگزاری نمایشگاه را فرصت مناسبی می‎دانم تا قابلیت‌ها و کارکردهای رسانه‌ای برای مردم به‌خوبی تبیین شود و مردم از نزدیک در جریان سختی فعالیت رسانه‌ای قرار می‌گیرند.

این مسؤول با اعلام اینکه توسعه‌ رسانه‌ای مناسبی در مازندران و شهرستان ساری وجود دارد، گفت: مردم با فعالیت‌های رسانه‌ها در استان بیگانه نیستند ولی این نمایشگاه ارتباط مستقیم و بی‌واسطه‌ای بین مردم و رسانه‌ها را ایجاد می‎کند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه این اقدام بسیار ارزشمند است که چندین سال در حال انجام است، گفت: جایگاه رسانه در استان برای مردم به‌خوبی تبیین شده است و ارتباط مناسبی در استان بین مردم و رسانه‌ها دیده می‌شود و این نمایشگاه سبب تقویت ارتباطات بین مردم و رسانه‌ها می‌شود.

وی در ارتباط با حضور مسؤولان استانی در این نمایشگاه، یادآور شد: دست‌اندرکاران استانی و شهرستانی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای تقدیر از رسانه می‎دانند و به همین دلیل در این نمایشگاه شاهد استقبال مناسب مسؤولان هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها