حجت الاسلام دیباجی در گفت وگو با «بسیج»:

حداقل یک روحانی باید در هر کاروان راهیان نور حضور داشته باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: طبق مصوبه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، هر کاروان راهیان نور باید یک روحانی به همراه خود داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۵۷۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه وجود روحانی در کاروان ها، یکی از ضرورت ها و مصوبه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است، گفت: به همراه هر کاروان راهیان نور که به سرزمین های نور اعزام می شود، باید یک روحانی حضور داشته باشد تا زائران راهیان نور را با فضای معنوی دوران دفاع مقدس و همچنین اهداف اسلامی و قرآنی رزمندگان اسلام، بیشتر آشنا کند.
 
وی ادامه داد: راهیان نور یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی کشور است که موجب آشنایی نسل امروز با رشادت ها و از جان گذشتگی های نسل گذشته می شود و نباید از یاد برد که نوجوانان و جوانان دیروزی بودند که امروز ما را رقم زده اند و اگر آنها نبودند، دشمن آرامشی برای ما باقی نمی گذاشت.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان خاطر نشان کرد: یکی از کارهای فرهنگی و موثری که در کاروان های راهیان نور برگزار می شود، وجود راوی است و یقینا روایت گری از دوران دفاع مقدس می تواند در آشناسازی زائران راهیان نور با مناطق عملیاتی دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار