خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

خواهران بسیجی از تذکر لسانی تحت عنوان امربه معروف و نهی از منکر غفلت نکنند

امام جمعه اردستان گفت: خواهران بسیجی باید باحضور در میان مردم اگر موردی رامشاهده می کنند با تذکر لسانی آن را تذکر دهند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در دیدار با جمعی از خواهران بسیجی اردستان در دفتر امام جمعه بااشاره به اینکه بانوان در تمام صحنه های انقلاب حضور فعال داشتید و در 8 سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی را ایفاء کردند، اظهار داشت: امروز هم در جنگ نرم که مهم تر و حساس تر از جنگ سخت است می توانند با خودسازی و بصیرت افزایی توطئه های دشمن را خنثی کنند.
وی با توجه به اینکه دشمن با استفاده از وسایل ارتباطی امروز و با راه اندازی کانال های ضد دینی و شبکه های غیراخلاقی قصد تضعیف خانواده ها و به خصوص اعتقاد زنان ایرانی را دارد، گفت: در این جنگ نرم افزاری دشمن، وظیفه بانوان بسیجی سنگین تر شده است و باید مردم را از ترفندهای دشمنان آگاه کنند.
امام جمعه اردستان با یادآوری اینکه اسلام به زن بهای ویژه بخشیده است، اظهار کرد: خواهران بسیجی باید در وسط میدان باشند و باتوجه به نزدیکی ایام عید و شلوغی معابر و بازارها با حضور در میان مردم اگر موردی را مشاهده میکنند با تذکر لسانی آن را تذکر دهند.
وی با اشاره به اینکه بسیجی بودن یک افتخار است، گفت: بسیجی فقط به فکر پیشرفت فردی نیست و به فکر توسعه و پیشرفت جامعه است لذا انتظار میرود شاهد نمود بیشتر بسیجیان در شهرستان باشیم.
فرمانده بسیج خواهران اردستان نیز در ادامه فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج نسخه شفابخش برای انقلاب اسلامی بود، افزود: بسیج یک نیروی مردمی پرشور و پرحرارت و پر توان است که می تواند در همه عرصه ها فعالیت کند.
منبع: ایبنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار