فرماندار کهگیلویه گفت :مصوبه های سفر باید توسط کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان کهگیلویه عملی شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۶۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
فرماندار کهگیلویه درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت:برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی لازم است کمیته‌های ستاد سفرمصوبه‌ها را عملی کنند.
علی پوزش با بیان اینکه نظافت عمومی شهر حداقل برای ایام نوروز رعایت شود، افزود:شهرداری چاله‌ها و کنده‌کار‌ی‌های شهر دهدشت را ترمیم و روکش کند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فضای شهری باید آماده پذیرایی از مسافران باشد گفت: با توجه به اینکه ورودی جاده سادات از مسیرهای اصلی شهر است، شهرداری این مسیر را در اولویت ترمیم و لکه‌گیری قرار دهد.
پوزش کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی را از دیگر محورهای نیازمند ترمیم و لکه‌گیری عنوان کرد و افزود: تا زمان زیرسازی، موقتاً برای تعطیلات نوروز روکش آسفالت شود.
وی تجهیز و آماده‌سازی مدارس محل اسکان مسافران نورزی را ضروری خواند و گفت: ممنوعیت نصب بنرهای ترحیم در سطح شهر یکی از موارد ضروری است که باید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه هم در این برنامه گفت: گشت‌های ویژه نظارتی و بهداشتی نوروز از اول اسفند در شهرستان آغاز می‌شود.
محمدهاشم طاعتی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان در زمینه سفرهای نوروزی در همه مراکز بهداشتی و درمانی دهدشت و بخش‌های تابعه خدمات شبانه‌روزی ارائه می‌دهد، افزود:با هدف کنترل مراکز توزیع مواد غذایی و رعایت بهداشت و ایمنی مواد غذایی گشت ویژه بهداشت محیط از اول اسفند در شهرستان آغاز می‌شود.
وی گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در تعطیلات نوروزی با کادر متخصص و افزایش پرسنل کشیک در بخش اورژانس آماده ارائه خدمات درمانی به مسافران است و با توجه به درخواست فرماندار برای خدمات دندانپزشکی در تعطیلات نوروزی امسال کشیک دندانپزشکی هم به کادر موجود اضافه می شود.
ارسال نظرات