خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: 3 هزار و 200 دانش‌آموز پسر همدانی تا 15 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۱۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدتقی امیدی ساکت با بیان اینکه 3 هزار و 200 دانش‌آموز پسر تا 15 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: یک هزار و 200 نفر از این دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی هستند که مقام معظم رهبری از این تشکل به خوبی یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: 2 هزار دانش‌آموز دیگر نیز جاماندگان از مراحل اعزام هستند که با شروع امتحانات دی‌ماه این دانش آموزان از 16 بهمن تا 15 اسفند اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به اعزام یک هزار و 400 دانش‌آموز از 16 بهمن تاکنون بیان کرد: این دانشآموزان در پنج مرحله اعزام شده‌اند که روند اعزام این افراد تا 15 اسفند ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط جوی و بارش برف در دو روز اخیر، عنوان کرد:با این بارش‌ها مرحله اعزام دانش آموزان کبودرآهنگ متوقف شد که این کاروان برای جبرانی در پایان کاروان‌های دیگر اعزام می‌شوند.

امیدی ساکت در رابطه با شرایط جوی ساکن در جنوب کشور گفت:ریزگردهای موجود و آلودگی هوا در جنوب کشور با بارش نزولات آسمانی بر زمین نشسته که جنوب کشور از آب‌وهوای مناسبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان پسر به جنوب کشور در 15 اسفند ماه به پایان می‌رسد، اظهار داشتاز 15 اسفند اعزام دانشجویان و بسیج محلات به راهیان نور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات