رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: اساتید و دانشجویان ۴ استان شمال غرب کشور در نخستین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی در ارومیه شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۰۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یعقوب پوراسد در نشست خبری نخستین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار با روسای دانشگاه‌های کشور تاکید ویژه‌ای بر انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها داشتند.

وی افزود: دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه در راستای پیاده‌سازی منویات فرهنگی مقام معظم رهبری برگزاری رویدادهای فرهنگی با اولویت برنامه‌های ارزشی و تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

پوراسد گفت: از آنجایی که اسلامی کردن دانشگاه از رویکردهای کلان مدیریتی در دانشگاه است بنابراین ضمن ارج نهادن به فرصت‌هایی که برای تعامل با جوانان دانشجو وجود دارد تلاش می‌شود بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه ترویج شود.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه تصریح کرد: جرقه اولیه برگزاری نخستین یادواره شهدا غواص آذربایجان غربی که در عملیاتهای کربلای 4 و 5 به فیض شهادت نائل آمده‌اند از حدود یک سال پیش زده شد و انشالله این یادواره با بخشهای متعدد و با حضور چهره‌های جنگ و جهاد در دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: آذربایجان غربی 13 شهید غواص دارد که از شهروندان ارومیه، سلماس و ماکو هستند و زمان برگزاری یادواره نیز سالگرد عملیات این عزیزان است که اکنون بعد از 30 سال برایشان یادواره اختصاصی شهدای غواص برگزار می‌شود.

پور اسد با تقدیر از مشارکت مسئولانه و داوطلبانه بسیاری از دستگاه‌ها، نهادها و برخی دانشگاه‌های استان گفت: به دلیل محدودیت در ظرفیت سالن دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه مقرر شده این یادواره در سالن بزرگ و مجهز امام علی (ع) برگزار شود.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه گفت: مقرر شده با هدف بالاتر بردن آثار برگزاری این یادواره اساتید و دانشجویان 4 استان شمال غرب کشور نیز در نخستین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی در ارومیه شرکت کنند.

ارسال نظرات