رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان سعی دارند از تعدد فرق و مذاهب آذربایجان‌غربی برای ایجاد تفرقه استفاده کنند اما لازم است تا همگان بدانند مردم بصیر و هوشیار این استان به هیچ‌وجه به بدخواهان و دشمنان اجازه تفرقه‌افکنی نخواهند داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۴۰۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ‌ محمدرضا بابازاده با اشاره به ضرورت وحدت و تقریب مذاهب در جوامع اسلامی اظهار داشت: اسلام دین کامل و واحدی است و شریعت اسلام نیز نسبت به اجرای قوانین اسلام در جامعه تاکید ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: از این رو وحدت بین فرق و مذاهب اسلامی از موضوعاتی است که بسیار مورد توجه دین مبین اسلام واقع شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اوضاع و بحبوحه کنونی درجهان، وحدت و برادری مسلمانان با یکدیگر را لازمه مقابله با جنایات دشمنان بخصوص در کشورهای اسلامی دانست.

وی، قرآن، قبله مشترک و اهل بیت(ع) را از جمله مشترکات و مولفه‌های مهم بین مذاهب شیعه و سنی عنوان کرد و افزود: از این‌رو یکی از راه‌های گسترش اسلام در جهان تقویت وحدت و همبستگی مسلمانان با یکدیگر است.

حجت‌الاسلام‌ بابازاده، ضمن اشاره به اینکه با نزدیک شدن به ایام انتخابات دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری‌اسلامی درصدد برافروزی آتش تفرقه بین اقوام و قومیت‌های مختلف در کشور هستند، تصریح کرد: بخصوص در استان آذربایجان غربی دشمنان سعی دارند از تعدد فرقه‌ها و مذاهب مختلف برای ایجاد تفرقه و اختلاف استفاده کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بابازاده با بیان اینکه تمامی مسئولان استان در نوبه خود برای برقراری وحدت در جامعه تلاش می‌کنند، افزود: لازم به ذکر است که آذربایجان‌غربی نماد عملی وحدت اقوام و ادیان مختلف می‌باشد و مردم بصیر و هوشیار این استان نیز به هیچ‌وجه به بدخواهان و دشمنان اجازه تحقق اهداف شوم شان را نخواهند داد.

ارسال نظرات