خبرهای داغ:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برخی از سفره های ما خالی است/ نباید صورت مسئله را پاک کنیم/ دادن پول مستقیم به مردم، آنها را فقیرتر می کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واقعیت این است که برخی از سفره های ما خالی است، واقعیت این است حقوق ها کم است، واقعیت این است ما هنوز نتوانسته ایم بیمه های کامل به همه بدهیم، واقعیت این است که 4/5 میلیون دانشجو دارد وارد بازار کار می شود و این ها نیاز به کار دارند و ما بیکاری تلمبار شده دوران قبل را هم با خودمان حمل می کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، دهه فجر سال 95 در حالی سپری شد که در روزهای پایانی این دهه، میاندوآب میزبان دو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر بود.

در یکی از این سفرها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهر چهاربرج میاندوآب هم سفری چند ساعته انجام داده و دیداری عمومی با مردم در مسجد جامع این شهر داشت.

علی ربیعی در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما برکت و سرافزاری به ارمغان آورده است، گفت: در سایه عظمت این انقلاب است که ما در کنار هم سرافراز هستیم و انقلاب برای ما استقلال به ارمغان آورده است و مسئولین از خود مردم انتخاب می شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در کشوری رخ داد که نابرابری وحشتناک بود و مقامات آن افتخارشان این بود که فلان رئیس جمهور این گونه با ما رفتار کرد، اظهار کرد: ولی اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ایران به تنهایی در مقابل شش کشور دنیا دور میز مذاکره می نشیند.

وی افزود: امروز مردم سالاری به شکلی جلو رفته که همه مسئولان احساس همبستگی با مردم را دارند و مردم به راحتی می توانند حرف خود را به مسئولان بگویند.

ربیعی با اشاره به اینکه نمی خواهم بگویم که همه چیز خوب است، تصریح کرد: من هیچ وقت در هیچ جا و در هیچ سخنرانی نگفته ام که همه چیز خوب است واعتقاد ندارم که توانسته ایم مسائل مردم را به طورکامل حل کنیم ولی این امید را دارم و می گویم که حرکت ما و جهت گیری ما درست است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما شرایطی را در این دولت دنبال می کنیم که باید سخت و با عقل کار کنیم و اعتدال داشته باشیم، اظهار کرد: رافت و مدارا با هم داشته باشیم و در کنار اعتدال با عقل و سخت کوشی بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: واقعیت این است که برخی از سفره های ما خالی است، واقعیت این است حقوق ها کم است، واقعیت این است ما هنوز نتوانسته ایم بیمه های کامل به همه بدهیم، واقعیت این است که 4/5 میلیون دانشجو دارد وارد بازار کار می شود و این ها نیاز به کار دارند و ما بیکاری تلمبار شده دوران قبل را هم با خودمان حمل می کنیم.

ربیعی با بیان اینکه کشور در دورانی کسری رشد 65 درصد را داشت، افزود: ما باید با اینها دست و پنج نرم کنیم و می دانیم که جهت گیری ما درست است و امسال بالای هفت درصد رشد داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه آثار اینکه ما تکان بخوریم طولانی است، تصریح کرد: به شرایطی رسیده ایم که سال آینده، سال جهش ماست و چراغ ها سبز می شوند و حرکت در جامعه به وجود می آید.

وی اظهار کرد: ما 700 هزار شغل ایجاد کردیم ولی اینقدر بیکاری زیاد بود که این دیده نمی شد.

ربیعی با بیان اینکه نباید مسئله را پاک کنیم و باید واقعیت ها را ببینیم و بدانیم که در کجای کار هستیم و جهت گیری درست انتخاب کنیم، افزود: ما فکر نمی کنیم که خدمت به مردم است که پول را مستقیم به جیب مردم بریزیم، پولی که فایده ای ندارد و اگر 100 هزار تومان بدهی، شش ماه دیگر 300 هزار تومان باید از جیب دیگر برداری و باز مردم فقیرتر می شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: معتقد به درست کردن بنیان ها هستیم تا آینده بهتری را داشته باشیم .

ارسال نظرات