خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

شیعه مولا علی(ع) رنگ عوض نمی کند/ نیروهای ارزشی نباید عقب نشینی کنند

امام جمعه میاندوآب گفت: متاسفانه نیروهای ارزشی را کنار می زنند و کسانی که ارزش ها و ایثارگری ها را زیر سوال می برند، خائن هستند
کد خبر: ۸۸۲۵۳۹۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش گلگشت و انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب با بیان اینکه سپاه در هرجا که چالش بوده از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع کرده است، اظهار کرد: سپاه هرجا که بوده، امنیت و آرامش را به ارمغان آورده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما امنیت خود را مدیون ولایت و ایثارگری ها هستیم و لذا باید قدردان این نعمات و امنیت خود باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم دفاع از ارزش ها تاکید کرد و با بیان اینکه در این 38 سال همواره بوده اند که در داخل کشور با مردم، نظام، انقلاب و امام و رهبری مخالفت کرده اند، گفت: عده ای تا دیروز سنگ اصولگرایی به سینه می زدند ولی ظاهراً امروز عوض شده اند و در ظاهر یک گونه و در باطن نوع دیگری رفتار می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه نباید نسبت به این گونه مسائل بی توجه و بی تفاوت بود، تصریح کرد: کسانی که رنگ عوض می کنند اسلام را به خطر می اندازند و شیعه مولا علی(ع) رنگ عوض نمی کند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه دعوای ما نبرد بین حق و باطل است، اظهار کرد: نیروهای ارزشی نباید عقب نشینی کنند و بدانید که با هیچ چیزی نمی توان ولایت را مقایسه کرد، ما همه، هرکسی که باشیم رهرو ولایت هستیم و باید در این رهروی باقی بمانیم.

وی افزود: نعمت ولایت فقیه بوده که ما را از بحران ها به سلامت عبور داده و به برکت این نعمت و ایثارگری رزمندگان اسلام و مدافعان حرم امروز در دریایی از آتش در امنیت و آرامش هستیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه ما برای پول و مقام انقلاب نکرده ایم، اظهار کرد: برخی روشنفکرهای غرب زده می گویند مدافعان حرم به خاطر پول می روند، من به آنها می گویم هرچه می خواهی به تو می دهیم آیا حاضرید تنها یک دست خود را از دست بدهید؟

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کسانی که ارزش ها و ایثارگری ها را زیر سوال می برند، خائن هستند، تصریح کرد: متاسفانه نیروهای ارزشی را کنار می زنند.

وی با بیان اینکه دست از هدف خود برنمی داریم و همواره پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت و رهبری هستیم، افزود: این را مردم به خوبی در 22 بهمن نشان دادند

ارسال نظرات