مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عینک که سهل است حتی با ذره بین نیز نمی توان رونق اقتصادی را مشاهده و پیدا کرد و رکود در بخش های مختلف وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۸۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رسول سیدتاج الدینی در همایش گلگشت و انس و مودت بازنشستگان سپاه میاندوآب با بیان اینکه مردم در 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت بیعت دوباره بستند، اظهار کرد: مردم بار دیگر دشمن را مایوس ساخته و همانطور که همیشه در سردی و گرمی در صحنه حاضر بودند این بار نیز به صحنه آمده و پشتیبانی خود از انقلاب و ولایت را به دشمن نشان دادند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ما باید قدردان این مردم باشیم و مشکلات آنها را برطرف کنیم، افزود: بیکاری و اشتغال از مهم ترین معضلات امروز جوانان است که باید برای رفع آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه می گویند تورم کم شده و رونق اقتصادی وجود دارد، گفت: عینک که سهل است حتی با ذره بین نیز نمی توان رونق اقتصادی را مشاهده و پیدا کرد و رکود در بخش های مختلف وجود دارد.

سیدتاج الدینی با تاکید بر اینکه باید با فساد در زمینه های مختلف برخورد شود، تصریح کرد: دروغ گویی و فساد بد است و هر کس در هر دولت و بخشی که باشد اگر فساد انگیزی کرده و به مردم و انقلاب در هر زمینه ای خیانت کرده باید با آن برخورد شود.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: ولی متاسفانه عده ای باعجله توافق امضا کرده و به تعهدات خود نیز عمل نمودند ولی طرف مقابل چه؟ آنها بدعهدی کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید انقلابی ماند و انقلابی عمل کرد، گفت: انقلابی ماندن سخت تر از انقلاب کردن است و تمام تلاش دشمن نیز این است که این روحیه را از ما بگیرد و لذا همه ما وظیفه داریم تا انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

سید تاج الدینی با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی دشمن برای بی تفاوت کردن مردم نسبت به انقلاب و آرمان های انقلاب است، اظهار کرد: نباید نسبت به آرمان های انقلاب و ارزش ها بی تفاوت باشیم بلکه باید همیشه مانند 22 بهمن در صحنه بوده و از ارزش ها، ولایت و آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: باید در صحنه های حساس انقلاب همواره از کسانی دفاع کرد که آرمان های انقلاب را معامله نمی کنند و سپاه نیز همیشه زبان گویای ولایت بوده و در صحنه های حساس از انقلاب دفاع کرده است.

وی با اشاره به اظهارات و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ آمریکا را رسوا ساخت و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، ترامپ زحمت ما را کم کرد و آن چیزی را که مقام معظم رهبری بارها بیان می کردند، به وضوح به همگان نشان داد.

سیدتاج الدینی در پایان با تاکید بر اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، افزود: امروز گفتمان امام و انقلاب و رهبری در دنیا فراگیر شده و کشورها و مردم آزاده به تبعیت از ما پرچم آمریکا را آتش می زنند.

ارسال نظرات