قربانی در نشست هماهنگی بسیج دانش آموزی کردستان خبر داد؛

بازدید بیش از 18 هزار دانش آموز کردستانی از مناطق عملیاتی

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از بازدید 18 هزار و 478 نفر از دانش آموز استان در قالب اردوهای راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس جنوب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۳۴۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با اعلام اتمام اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان در سال جاری گفت : با همکاری سپاه بیت المقدس کردستان و  در قالب اردوی کاروان های راهیان نور از ابتدای سال 95 تعداد 18 هزار و 478 دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور اعزام شده اند.
 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان افزود : در اجرای این برنامه فرهنگی که در طی شش مرحله صورت گرفته است 18 هزار و 478 نفر دانش آموز استان شامل 12 هزار و 352 دانش آموز پسر و شش هزار و 126 دانش آموز دختر از مناطق و یادمانهای دفاع مقدس در شمال غرب و جنوب کشور بازدید کردند.

 

قربانی آشنایی دانش آموزان با سیره و منش شهدای گرانقدر ، رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را از مهم ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی بر شمرد و گفت : قطعا حضور دانش آموزان در مشهد شهدا در روحیه فردی و اجتماعی آنان موثر و موجب نهادینه سازی تربیت دینی و انقلابی خواهد شد.

 

وی با اشاره به اتمام اردوهای راهیان نور دانش آموزی در سال جاری خواستار ارزیابی کمی و کیفی برنامه اردوهای راهیان نور دانش آموزی به منظور تقویت نقاط قوت و رفع موانع اجرایی این برنامه فرهنگی برای سال آتی شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان و تشکیل کمیته های اجرایی ستاد ، گفت: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره با مسئولیت آموزش و پرورش تشکیل و قبل از برگزاری کنگره اصلی،مجموعه برنامه های فرهنگی در سطح واحد های اداری و آموزشی استان به عنوان پیش کنگره برگزار و عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار