رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش بسیج اصناف در خصوص مبارزه با کالای قاچاق و ترویج فروش کالا های ایرانی در فروشگاه ها تعریف شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۷۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،جلسه ای در دفتر رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور رئیس بسیج اصناف کشور برگزار شد.

 سردار غیب پرور در خصوص برنامه های پیش روی بسیج اصناف کشور بیان کرد: برنامه های این سازمان باید اثر بخش باشد و نتایج آن در بازار مشاهده شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید در برنامه های سال 96 نقش بسیج اصناف در خصوص مبارزه با کالای قاچاق و ترویج فروش کالا های ایرانی در فروشگاه ها تعریف شود.

همچنین برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی سال 95 تمرکز بسیج اصناف روی برخی از صنوف ویژه که در جامعه تاثیر گذاری بیشتری دارند باشد.

سردار غیب پرور با اشاره به  تقویت فقه و بازار و ایجاد محیطی اسلامی همگام با معماری اسلامی در بازار افزود: باید اخلاق تقویت و جایگاه رزق حلال و برگزاری نماز با حضور بازاریان و رونق مساجد تقویت شود.

وی  در ادامه بیان کرد:نقش بسیج اصناف کشور در هم افزایی اقشار و برنامه های مشترک با سایر اقشار در برنامه ها پر رنگ ارائه شود.

رئیس بسیج مستضعفین در پایان گفت: باید اصناف و بازاریان در تقویت صندوق های قرض الحسنه بسیج نقش اساسی ایفا نمایند.

لازم به یادآوری است در این جلسه رئیس بسیج اصناف کشور ضمن ارائه گزارش فعالیت های انجام شده برنامه های در دست اقدام را خدمت سردار غیب پرور ارائه کرد.

ارسال نظرات