شهردار تبریز در جمع مدیران شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت‌های اجرایی شهر در بخش‌های متعدد خدمت‌رسانی گفت: دوره حدوداً یک ماهه تا پایان سال، باید فرصت کوشش مداوم در همه حوزه‌های شهرداری باشد.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۶۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی افزود: برنامه‌ریزی‌‌های اساسی ستاد استقبال از بهار در حوزه‌های متعدد عمرانی، اجتماعی، خدمات، فضای‌سبز، زیباسازی و فرهنگی، پیش‌بینی شده و بر این اساس، هر یک از شهرداران مناطق و مدیران اجرایی باید با افزایش ساعات کاری و بهره‌گیری حداکثری از منابع انسانی، پاسخگوی مراجعات شهروندان و ضرورت‌های شهر باشند.

وی با اشاره به تسهیلاتی که از آغاز بهمن تا پایان اسفندماه از سوی شهرداری تبریز تدوین شده، خاطرنشان کرد: با توجه به تسهیلات پیش‌بینی‌شده در بخش‌های مختلف عوارض پروانه ساختمانی، کارگاه‌های تولیدی، واحدهای صنعت و جرایم، ساعات فعالیت و خدمت‌رسانی شهرداری‌های مناطق باید افزایش یافته و پاسخگوی افزایش مراجعات شهروندان باشد.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی در پایان سال اظهار داشت: شهرداری، مجری برنامه‌های ثابت شهر است و همان‌طور که بارها نیز تاکید کرده‌ایم، تعطیلی و فراغت در تقویم چنین مجموعه‌ای بی‌معنی است؛ از این رو از معاونان انتظار می‌رود بر روند کیفی برنامه‌ها نظارت کرده و حمایت‌های ستادی را تقویت کنند.

نجفی یادآور شد: شتاب‌ در امور اجرایی نباید، تاثیر سوء بر کیفیت تکریم ارباب رجوع بگذارد؛ ادارات‌‌کل بازرسی و حراست باید در این خصوص، با تقویت برنامه‌های ذاتی، خدمات نظارتی خود را برای تسهیل شهروندان و مراجعان افزایش دهند.

وی نقش سامانه تلفنی ۱۳۷ را در این خصوص، تعیین‌کننده عنوان و بیان کرد: این سامانه در سه سال اخیر، یکی از مراجع اصلی و ارزشمند برای شناسایی نیازهای شهر و مطالبات شهروندان بوده و در فرصت باقی تا پایان سال نیز باید در جزئی‌ترین بخش‌ها، پشتیبان کیفیت برنامه‌های خدماتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها