ظهر امروز یادواره شهدای روحانی توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با حضور روحانیون، ماموستایان در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۲۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ظهر امروز یادواره شهدای روحانی توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با حضور علما، روحانیون، ماموستایان، بسیجیان، نماینده ولی فقیه در کردستان در سنندج برگزار شد.

 

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید ماموستا برهان عالی شهید شیخ الاسلام از شهدای روحانی استان اظهار داشت: امروز همه ما میهمان شهدا هستیم و در تاریخ اسلام تاکنون در همه حرکت ها و انقلاب ها روحانیون پیشتاز بودند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به سخنان شهید مطهری درباره روحانیت اشاره و اظهار کرد: رسالت روحانیت، از دیدگاه شهید مطهری همان رسالت انبیاست؛ یک روحانی کامل، به پیروی از پیامبران و امامان معصوم در برابر چالشهای فراروی خویش عمل می کند.

 

وی بیان داشت: شهید مطهری در برابر دو نوع چالش در عرصه نظر و عمل که اینک نیز تداوم دارد قهرمان مبارزه بود.

 

حجت الاسلام باباشاهی افزود: روحانیون و علمای ما باید در برابر توطئه های دشمنان که هدفی جز نابودی اسلام و مسلمین ندارند در عرصه تحریف اسلام و تحریف جایگاه اسلام و روحانیت در زندگی مردم هوشیار باشند و نگذارند این ترفندها و توطئه ها ی شوم در زندگی مردم وارد شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام و هویت اسلامی در عصر حاضر بود و امروزه دشمنان اسلام که در برابر منطق اسلام ناتوان بودند و یارای ایستادگی آشکار در برابر آن را نداشتند با عرفان ها و مکتبهای ساختگی بدین رو راه تحریف را در پیش گرفتند.

 

حجت الاسلام باباشاهی در ادامه سخنان خود وظیفه و رسالت امروز روحانیون و علما را آگاه سازی مردم در برابر توطئه های دشمنان در حوزه دین عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام نباید در حوزه دین جا باز کنند و نقشه های شوم خود را عملی کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس در پایان حضور در مجالس شهدا را نوعی عبادت عنوان کرد و گفت: امروزه همه ما باید عملا راه شهیدان را ادامه ببخشیم و عهده دار این رسالت عظیم باشیم.

 

ارسال نظرات