رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

رقم زدن فتنه ای جدید تحت لوای کمپین آشتی ملی/عذرخواهی از ملت و رهبری باید اولین گام سران فتنه باشد

رئیس بسیج جامعه ی زنان کشور گفت:کسانی که به دنبال آشتی ملی و احیای فتنه گران هستند قطعا به دنبال سازمان دهی و ایجاد ساختار جدید برای رقم زدن فتنه ی دیگری هستند.
کد خبر: ۸۸۲۵۲۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان "مینو اصلانی  در رابطه با کمپین آشتی ملی، حمایت و آزاد کردن فتنه گران گفت: مردم ایران یکپارچگی و وحدت خود را در ۲۲ بهمن نشان دادند ، این یکپارچگی وحدت ایران تحت لوای ولایت کاملا محرز و مشخص است اتفاقا دشمنان و استکبار جهانی نیز بر همین اساس جرات هیچ حرکت نظامی و .. علیه ما ندارد ، ما این یکپارچگی را هیچ گاه از دست نداده ایم که حال به دنبال آشتی ملی باشیم.

رئیس بسیج جامعه  زنان ادامه داد: کسانی که به دنبال آشتی ملی و احیای فتنه گران هستند قطعا به دنبال یک سازمان دهی و ایجاد ساختار جدید برای رقم زدن فتنه ی دیگری هستند.

وی با تاکید بر این که دشمنان دارای انسجام نیستند، عنوان داشت: از آنجاییکه خداوند می خواهد دشمنان از احمق ها باشند، این افراد دارای افکار پراکنده و چند صدا هستند و برای انسجام خود مباحثی چون آشتی ملی را عنوان می کنند.

اصلانی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه نیاز به آشتی ملی ندارد،ابراز کرد: سرکردگان فتنه که مورد حمایت رژیم صهیونستی ، رسانه ها و سازمان های جاسوسی بیگانه اند به دنبال این هستند تا این افراد را احیا کنند و بتوانند با کمک آنها و دیگر ایادی شان فتنه جدیدی را علیه جمهوری اسلامی رقم بزنند.

رئیس بسیج جامعه  زنان با بیان این که هزینه ای که فتنه گران به کشور وارد کردند غیر قابل جبران است،تشریح کرد: ابراز ناراحتی و عذرخواهی از  رهبری و ملت قدم اول سران فتنه است چرا که اگر بنا باشد این افراد آزاد شوند اول باید محاکمه شوند و بی شک کمترین حکم برایشان، اشد مجازات خواهد بود .

وی تاکید کرد: کسانیکه به دنبال آزادی فتنه گران هستند بدانند، سرنوشت محاکمه چیزی نخواهد بود که آنان فکر می کنند اگر این افراد در پیشگاه مردم محاکمه شوند ، اشد مجازات ، کمترین مجازاتی است که خواهند داشت .

اصلانی ابراز داشت: هیچ دولتی در دنیا با کسانی که حکومت را تا مرز براندازی پیش می برند ، مماشات نمی کند این فقط در رافت اسلامی قابل توجیه و تفسیر است ، نظام با رافت با این افراد برخورد کرده است و کمترین هزینه حصر است که به نفع خود این افراد و کشور است.

رئیس بسیج جامعه  زنان عنوان کرد: مردم اجازه نمی دهند کسی در رابطه با رفع حصر این افراد صحبت بکند چه برسد به این که کسی به دنبال کمپین باشد.

ارسال نظرات