معرفی دستگاه های برتراستان در زمینه پدافند غیرعامل

ادرات برتر استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه پدافند غیرعامل معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۸۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در نشستی که به این منظور در استانداری برگزار شد گفت: معرفی کارکنان و مدیران برتر و نمونه گام موثری در پیاده سازی اهداف، ارج نهادن و استراتژی رشد سازمانی و ساخت الگوهای رفتاری مطلوب و مورد انتظار است.

محمود مومن نسب افزود: از میان شرکت‌های دولتی؛ به ترتیب، شرکت آب و فاضلاب شهری، شرکت پخش فرآورده های نفتی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت گاز و مخابرات به عنوان شرکت های فعال و برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: از میان مراکز علمی و دانشگاه ها، دانشگاه علوم‌پزشکی،دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشکده فنی پسران یاسوج به ترتیب دانشگاه ها و مراکز علمی برتر در حوزه پدافند غیرعامل شدند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل، اداره کل آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کمیته امداد، دامپزشکی، صدا و سیما، استاندارد و تحقیقات صنعتی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کانون پرورش فکری کودکان، فناوری و ارتباطات، راهداری، حمل و نقل، ثبت احوال، امور عشایر، انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد، کتابخانه ها، محیط زیست، پزشکی قانونی و گمرک را از ادارات کل برتر و نمونه در حوزه پدافند غیرعامل در سال ۹۵ اعلام کرد.

محمود مومن نسب افزود: از میان حوزه های نظامی و انتظامی؛ سازمان بسیج دانش آموزی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ناحیه بویراحمد رتبه اول تا سوم عملکرد پدافند غیرعاملی را از آن خود کردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: از میان سازمان ها، سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و از میان بانک ها و موسسات؛ بانک تجارت، بانک کشاورزی و صندوق مهر امام رضا، و از میان فرمانداری ها؛ فرمانداری گچساران، بویراحمد، بهمئی، کهگیلویه و لنده و از میان شهرداری ها؛ شهرداری لیکک، شهرداری دهدشت، شهرداری دوگنبدان، شهرداری یاسوج، شهرداری قلعه رئیسی به ترتیب به عنوان دستگاه های نمونه و برتر در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شدند.

محمود مومن نسب افزود: از میان قرارگاه ها و کارگروه های ۱۵ گانه پدافند غیرعامل به ترتیب کارگروه های آب و انرژی، کارگروه زیربنایی، شهرسازی راه و ساختمان، کارگروه دفاعی، امنیتی و انتظامی رتبه های اول تا سوم و قرارگاه های پدافند زیستی و اقتصادی از میان قرارگاهه ای ۴ گانه مشترکاً اول شدند.

وی در بیان برترین های پدافندی ادامه داد: اگرچه که همه ادارات آموزش و پرورش در سال ۹۵ در حوزه پدافند غیرعامل به خوبی پای کار بودند اما نکته قابل توجه در ارزیابی های سال ۹۵ این است که اداره آموزش پرورش گچساران از میان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برتر شد و دهیاران نیز توجه ویژه ای به بحث پدافند غیرعامل در روستاها داشتند که از آنان تجلیل می شود.

ارسال نظرات