صبح امروز صورت گرفت:

اختتامیه مسابقات ورزشی جام دهه فجر در بوشهر

طی مراسمی و با حضور فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اختتامیه مسابقات ورزشی جام دهه فجر در 3 رشته در این تیپ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۶۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، طی مراسمی و با حضور فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اختتامیه مسابقات ورزشی جام دهه فجر در 3 رشته در این تیپ برگزار شد.

کرامت شولی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بمناسبت دهه فجر تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر یک دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال، دارت پنگ‌پنگ برگزار کرد که امروز با حضور سردار صفری فرمانده این تیپ مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

شولی با اشاره به اینکه در رشته والیبال 10 تیم حضور داشتند، گفت: تیم‌های ستاد، شهدای آتشنشان، پدافند، تکاور الف، تکاور ب، پیاده الف، پیاده ب، شهید هاشمی دلوار، شهید مهدوی بوشهر و شهید عاشوری عالی‌شهر به مدت 10 روز به رقابت پرداختند.

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه این دور ه از مسابقات در رشته والیبال به صورت دوره‌ای برگزار شد، تصریح کرد: در فینال این مسابقات تیم ستاد با غلبه بر پیاده الف به قهرمانی رسید.

شولی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات دارت نیز 60 نفر بصورت تک‌حذفی به رقابت پرداختند، افزود: در مسابقات دارت کرامت شولی با امتیاز 460 اول شد و حسین ملایی نیز با امتیاز 360 به مقام دوم دست یافت.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای برگزار کننده این مسابقات، ورزش را ضامن سلامتی و شادبی جامعه دانست و بر اجرای اینگونه مسابقات به مناسبت‌های مختلف بیش از پیش تاکید کرد و گفت: مسابقات پینگ‌پنگ نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات