تداوم بارشها طی 24 ساعت گذشته تاکنون موجب جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی معابر برخی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۵۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
بارش باران از شب گذشته در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد به طوریآبگرفتگی روستاها در برخی مناطق استان که تاکنون در برخی از مناطق میزان بارندگی به حدود 120 میلیمتر رسیده است.

بخشدار شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد گفت: این حجم بارندگی در زمان کم و عدم گنجایش خروجی آب، موجب آب گرفتگی روستاهای دم لوداب، چین، آب مورد، اشکفت سیاه، آب لمی، آب گرمک، لیرسوخته، گرگیون، میان لوداب، دهنو، شهید بهره مند، گلال و چند روستای دیگر شد.

 روحانی به بافت قدیمی منازل این روستاها اشاره کرد و افزود: اگر بارندگی ادامه پیدا کند خطر آوار شدن این منازل وجود دارد.

 وی گفت:دو دستگاه لودر راهداری در حال بازگشایی راه های ارتباطی این روستاها هستند.

 بنا به این گزارش روستاهای شوش،ده کند،خان احمدها، پشت کوه، بهره عنا،تلچگاه،لیراب بخش بوستان از توابع شهرستان باشت نیز دچار آبگرفتگی شده و ماموران راهداری و هلال احمر درحال خدمات رسانی به مردم هستند اما سردی هوا،ادامه بارش باران و کمبود تجهیزات موجب شد تا کمک رسانی به مردم به خوبی انجام نشود.

جاده ارتباطی سرفاریاب به سادات هم اکنون به دلیل ریزش کوه مسدود و راه ارتباطی روستاهای امام زاده محمود، دلی جی، بیدک ها، تنگ انار و جهان آباد در شهرستان چرام هم به دلیل طغیان رودخانه قطع است.

هم اکنون در شهرستان های چرام و کهگیلویه بارش شدید باران علاوه بر آبگرفتگی معابر شهری، موجب قطعی مکرر برق و اختلال در شبکه های تلفن شده است.

ارسال نظرات