خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

از داخل نظام فتنه به راه نیندازند، آمریکا کار از پیش نخواهد برد

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدید را خود این آقایان ایجاد می کنند، وقتی به دستور خارجی ها فتنه ای در داخل کشور به راه می اندازند، خود آمریکایی که به تفضیل این موضوع را دریافته اند که زمانی موفق خواهند بود که در داخل مرز های ایران گروهی به طرفداری از آنان در حال کارشکنی باشند.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۴۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

«آشتی ملی» واژه‌ای است که این روزها اصحاب وطن‌فروش‌ فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 و شماری از مدعیان اصلاحات و اعتدال بر زبان و قلم دارند و ادعا می‌کنند که تحقق آن، مخصوصا برای مقابله با تهدیدهای اخیر آمریکا علیه کشورمان ضرورت حیاتی دارد.

سخن از آشتی‌ملی برای مقابله با تهدیدهای آمریکا، آنهم از سوی جماعتی که برخی از آنان ننگ پادویی‌ برای مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس را در کارنامه خود دارند و آشکارا دست به وطن‌فروشی زده‌اند، نه فقط عجیب و باور نکردنی به نظر می‌رسد بلکه با توجه به وابستگی برملا شده آنان به دشمنان بیرونی مردم و نظام، نمی‌توان این احتمال را نادیده گرفت که مأموریت تازه‌ای برای فتنه‌انگیزی و توطئه‌ای دیگر در آستین داشته باشند.

آنچه خوانده شد، یادداشت حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان است؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون همین موضوع اظهار کرد: جریانی که امروز خواستار آشتی ملی است همانی است که در سال 88 در نظر داشتند که با فشار وارد آوردن به رهبر معظم انقلاب آراء حداکثری ملت را باطل اعلام کنند و طی یک بازی سیاسی که از خارج از مرز های ایران اسلامی مدیریت می شد انتخابات دیگری با حاشیه های مختص خودش به راه اندازند که البته با ایستادگی و موضع گیری رهبر انقلاب موفق نشدند.

وی ادامه داد: اینان به علت تقیانشان علیه نظام و انقلاب مستحق حکم اعدام بودند ولی با بلند نظری رهبر انقلاب و به خاطر اندک خدماتشان به نظام و انقلاب در ادوار گذشته تا حدودی مورد عفو قرار گرفتند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توضیح داد: آنان که امروز خواهان آشتی ملی هستند به روشنی این را دریافته اند که از نظام مقدس و از نظر مردم کنار گذاشته اند و دیگر جایگاهی ندارند، لذا برای آنکه برای بار دیگر بتوانند نقشی داشته باشند دم از آشتی ملی می زنند تا بتوانند بار دیگر به داخل نظام راهی پیدا کنند.

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: این افراد که نقششان در فتنه سال 88 به روشنی برای همه مشخص است می خواهند که بار دیگر جایگاهی در داخل نظام به دست آورند تا بار دیگر در موقعیتی مناسب آشوب دیگری به راه اندازند که البته باید بدانند چنین چیزی محقق نخواهد شد، ملت ایران همواره با نظام خود در ارتباط هستند و با روح خود از آن محافظت می کنند، شاهد این موضوع حضور غیورانه آنان در راهپیمایی 22 بهمن اسن، ملت با کسی قهر نبوده اند که حالا نام جریان و حرکتب را آشتی ملی می گذارند.

حسینی در ادامه این گفت وگو از بهانه های متعددی که برای این آشتی ملی یاد می شود یاد کرد و گفت: اینکه می گویند این آشتی برای مقابله با تهدیدات جدید آمیکا لازم است، همگان باید بدانند که آمریکا هرگز نمی تواند ما و نظاممان را تهدید کند مگر آنکه ما دچار مشکلات داخلی و کارشکنی در داخل نظام باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که پس از انتخابات 88 در اوج اقتدار قرار گرفته بودیم همین آقایان به ظاهر دلسوز سبب شدند که برگ برنده ما به عکس شود.

این مسئول تبیین کرد: آقای متکی بیان می کنند که روز شنبه پس از انتخابات بیشتر وزرای امور خارجه در صدد بودند تا این پیروزی را هم تبریک بگویند و هم ابراز همکاری نمایند ولی با شروع فتنه ها در روز یکشنبه پس از انتخابات و آشکار شدن این مسئله که آشوبی در راه است ورق ها به سرعت برگشت.

حسینی مطرح کرد: تهدید را خود این آقایان ایجاد می کنند، وقتی به دستور خارجی ها فتنه ای در داخل کشور به راه می اندازند، خود آمریکایی که به تفضیل این موضوع را دریافته اند که زمانی موفق خواهند بود که در داخل مرز های ایران گروهی به طرفداری از آنان در حال کارشکنی باشند، اگر نه امروز همه دنیا می بیند که مدیریت خاورمیانه به عنوان یک محل بسیار استراتژیک از دست آمریکایی ها خارج شده است و ایران عزیز ما حرف اول منطقه را می زند.

مشاور فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه ابراز کرد: تهدیدات داخلی به مراتب خطرساز تر از تهدیدات خارجی هستند و خوشبهتانه ما ملت بصیری داریم که در رابر تمام فتنه ها خواهند ایستاد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار