تیم پزشکی دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ایام الله دهه فجربه منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان عنبرآباد و حواشی شهر جیرفت اعزام شدند
کد خبر: ۸۸۲۵۱۲۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  تیم پزشکی دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در ایام الله دهه فجربه منظور خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمک به اقتصاد مقاومتی به شهرستان عنبرآباد و حواشی شهر جیرفت اعزام شدند.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با بیان اینکه این اردو در دو قالب درمانی، آموزشی صورت می گیرد، افزود: ویزیت و کلیه داروهایی که در اختیار بیماران  قرار می گیرد، کاملا رایگان بوده و بیماران صعب العلاج نیز جهت مداوا به بیمارستان های شهرستان منتقل می شوند.

کیوان محمودی هدف از اجرای این اردو را محرومیت زدایی و درمان بیماری های عمومی مردم منطقه دانست و افزود:  طرح خدمت رسانی پزشکی در مناطق کم برخوردار فرصت مناسبی برای آشنایی پزشکان جوان با شرایط سخت ،آموزش سعه صدر و خونسردی و خودسازی دانشجویان و استفاده از کم ترین امکانات درمانی است.

لازم به ذکر است، دانشجویان شرکت کننده در این اردو به چهار تیم پزشکی تقسیم می شوند و اغلب آنها دانشجویان رشته های پزشکی ،مامایی ، پرستاری،بهداشت دهان و دندان و …هستند.

IMG_1337.jpg

IMG_1338.jpg

IMG_1340.jpg

IMG_1341.jpg

IMG_1342.jpg


IMG_1343.jpg


IMG_1345.jpg

IMG_1346-(3).jpg

انتهای پیام/
ارسال نظرات