بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای با اعتراض به حضور مقامات دولتی در منزل سفیر سوئد اعلام کرد: ما از تمام راه‌ها برای پیگیری این موضوع استفاده می‌کنیم و تا اطمینان از تکرار نشدن چنین اتفاقاتی از پای نمی‌نشینیم.
کد خبر: ۸۸۲۵۰۹۸
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج در کرمان، به نقل از راه دانا، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در اعتراض به جریان ضد اسلامی در ایام فاطمیه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: خبر جمع شدن چند نفر از مقامات بلند پایه ایرانی در منزل سفیر سوئد، در کنار نخست وزیر و وزرای سوئدی در تاریخ شنبه شب 23 بهمن تعجب همه ما را برانگیخت و سوالات جدی را ایجاد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رویکرد فمینیستی و ضدیت با احکام اسلامی دولت سوئد که در پوشش طرفداری از حقوق بشر و زن مطرح می‌شود و این دولت آن را با افتخار اعلام و از آن به عنوان یک ارزش یاد می‌کند، بر کسی پوشیده نیست و حال می‌بینیم که هیاتی بلندپایه از این کشور در ایامی که ذکر و نام حضرت صدیقه طاهره(س)، در این کشور فاطمی موج می‌زند به ایران می‌آید و در عملی خلاف عرف دیپلماتیک، به بهانه امضای قراردادهای اقتصادی در منزل سفیر، در شب شام غریبان حضرت زهرا(س) ضیافت برگزار می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در این بیانیه آورده است: اتفاق سخت‌تر این است که مسئولان رده بالای ما در جلسه‌ای پا گذاشته‌اند که به اصرار نخست وزیر سوئد، خانم‌های سوئدی بدون حجاب بوده‌اند و بدین وسیله دهن کجی خود را به احکام اسلامی نشان داده‌اند که بعد از استقبال کریمانه مقام معظم رهبری از آنها در چند ساعت قبل از این مراسم، این حرکت بیشتر قابل تامل است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وقتی این اتفاق را در کنار سایر وقایع، از جمله وضعیت بسیار نامناسب پوششی سفرا و نمایندگان اروپایی در دیدار با مسئولان کشور در یکی دو سال اخیر قرار می‌دهیم، موضوع به یک جریان می‌ماند و به نظر می‌رسد محافل ضد اسلامی و استکباری در چهارچوب راهبرد قبح زدایی مرحله به مرحله در حال تهاجم به ارزش‌های اسلامی و رسمی سازی آن با مشارکت ساده لوحانه برخی مسئولان و پیام رسانی به سمپات‌های داخلی خود هستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: ما به عنوان دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه علامه، از این جریان ضد اسلامی اعلام برائت کرده و سکوت در برابر این جریان را که باعث ادامه این دهن کجی ها به اسلام و الگوهای اسلامی و اعتقادات ملت غیور ایران، از جمله حضرت زهرا(س) می‌شود را جایز نمی‌دانیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از دانشجویان در سراسر کشور، نمایندگان مجلس، بدنه دولت، مسئولان دستگاه قضایی و نیروهای مسلح از طرفی و حوزه‌های علمیه و مراجع عظام تقلید و مجلس خبرگان رهبری از طرف دیگر میخواهیم که این موضوع را بررسی کنند. ما سکوت در برابر این همه خباثت و کینه نسبت به احکام اسلام را که از طرف نائبان استعمارگران اعمال می‌شود درست نمی‌دانیم و از اینکه در خاک کشور از طرف ماموران دیپلماتیک! محافل صهیونیستی چنین توهین‌هایی می‌شود خشمگین هستیم.

دانشجویان بسیجی در این بیانیه آورده‌اند: اگر مسئولان ما در مراسم قبلی از جمله ایران کانکت که در خاک کشور شرکت‌ها و شخصیت‌هایمان را تحریم کردند هوشیار می‌شدند امروز شاهد جلو آمدن آنها و توهین به ارزش‌های دینی‌مان نبودیم، ما از همه راه‌ها برای پیگیری این موضوع استفاده خواهیم کرد و تا حصول اطمینان از تکرار نشدن چنین اتفاقاتی از پای نخواهیم نشست.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در بهترین حالت عمل دولت را ساده انگارانه و غافلانه می‌دانیم و عمل وزارت خارجه و نیرو و صنایع را قابل سرزنش و مایه شرمساری می‌شماریم و اطمینان می‌دهیم که از اینگونه وادادگی‌ها و ساده اندیشی‌ها مشکلی از مشکلات اقتصادی کشور هم حل نخواهد شد کما اینکه تا به حال با اعتماد به این شیاطین مشکلی حل نشده است. دین و حرمت حضرت صدیقه طاهره(س) تمام هویت مردم انقلابی است و از آن کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات